Як стало відомо, паркетники виробляти вигідніше компаніям, але для споживачів даний вибір загрожує цілим рядом проблем. Кросовери засновують на модульних «кузовах». Це дає можливість їх збирати на одному заводі. Причому життєвий цикл даних моделей менше в порівнянні з легковими автомобілями.
В умовах економічної кризи авто доводиться експлуатувати не три роки, а довше. В даному моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями клієнтів. Головними є, звичайно, надійність і ремонтопридатність. Як пояснили фахівці, моделі SUV важче легковика, а зайва маса – це додаткове навантаження на агрегати і підвіску.
Чи загрожує проблемами і став улюбленим варіатор. Подібна трансмісія бюджетні «автомата», так що виробники застосовують її частіше, але вона боїться пробуксувань, а значить підвищує знос. У легковиків навантаження на варіатор не таке велике, а, отже, даний вузол буде працювати довше. Чимало проблем можуть підкинути і наддувні мотори. Провівши аналіз всіх «за» і «проти» фахівці прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.