Авто

П’ять речей в авто, які не варто ремонтувати своїми руками

Українці вирішуються на самостійний ремонт авто з різних причин. Одним подобається розбиратися в проблемі, інші ж намагаються заощадити. У будь-якому випадку варто пам’ятати, що в автомобілі є такі місця, ремонт яких потрібно довірити професіоналам.

Серед них – паливна система , яка так чи інакше позначається на безпеці авто. У гаражі навіть елементарний на перший погляд ремонт (наприклад, заміна паливного фільтра) вимагає певних знань і досвіду, інакше можна нашкодити всій системі.

Вельми трудомістка операція – ремонт мотора і трансмісії . Двигун потрібно буде знімати з авто – без цього не можна буде провести повне розбирання. Такий демонтаж має свій алгоритм і вимагає спеціального обладнання. Навіть у фахівців весь цей процес займає не одну годину. 

Часто наші автомобілісти, які бажають відремонтувати двигун самостійно, знаходять в Мережі навчальні відео. Такі ролики, як правило, містять докладну інструкцію. При бажанні можна скористатися такими відеоуроками, заздалегідь озброївшись потрібними інструментами. 

Чи не менше труднощів може виникнути з фарбуванням кузова. Зачистка, грунтовка, вибір тону, якісний інструмент і багато іншого.

Якщо хоч один з цих кроків не вдасться, результат всієї роботи вас навряд чи порадує: нерівний шар, не той колір, тріщини та ін.  

Багато вирішуються на самостійну заміну подушок безпеки , оскільки в автосервісі вартість цієї процедури відверто «кусається». З труднощами можна зіткнутися вже на стадії вибору моделі і специфікації. При цьому автомобілісту доведеться враховувати цілий ряд супутніх чинників, про які знають не всі. Це, наприклад, виконання керма, якщо замінити потрібно водійську подушку. Також не варто забувати про прошивку електроніки, щоб нові ейрбеги працювали без несправностей. 

Деякі водії не бачать нічого поганого, щоб без сторонньої допомоги зайнятися електрикою в своєму авто: поставити сигналізацію або встановити датчики паркування. При невмілому поводженні замість працюючого нового обладнання можна отримати коротке замикання, а це ризик пожежі. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025