Авто

П’ять речей в авто, які не варто ремонтувати своїми руками

Share

Українці вирішуються на самостійний ремонт авто з різних причин. Одним подобається розбиратися в проблемі, інші ж намагаються заощадити. У будь-якому випадку варто пам’ятати, що в автомобілі є такі місця, ремонт яких потрібно довірити професіоналам.

Серед них – паливна система , яка так чи інакше позначається на безпеці авто. У гаражі навіть елементарний на перший погляд ремонт (наприклад, заміна паливного фільтра) вимагає певних знань і досвіду, інакше можна нашкодити всій системі.

Вельми трудомістка операція – ремонт мотора і трансмісії . Двигун потрібно буде знімати з авто – без цього не можна буде провести повне розбирання. Такий демонтаж має свій алгоритм і вимагає спеціального обладнання. Навіть у фахівців весь цей процес займає не одну годину. 

Часто наші автомобілісти, які бажають відремонтувати двигун самостійно, знаходять в Мережі навчальні відео. Такі ролики, як правило, містять докладну інструкцію. При бажанні можна скористатися такими відеоуроками, заздалегідь озброївшись потрібними інструментами. 

Чи не менше труднощів може виникнути з фарбуванням кузова. Зачистка, грунтовка, вибір тону, якісний інструмент і багато іншого.

Якщо хоч один з цих кроків не вдасться, результат всієї роботи вас навряд чи порадує: нерівний шар, не той колір, тріщини та ін.  

Багато вирішуються на самостійну заміну подушок безпеки , оскільки в автосервісі вартість цієї процедури відверто «кусається». З труднощами можна зіткнутися вже на стадії вибору моделі і специфікації. При цьому автомобілісту доведеться враховувати цілий ряд супутніх чинників, про які знають не всі. Це, наприклад, виконання керма, якщо замінити потрібно водійську подушку. Також не варто забувати про прошивку електроніки, щоб нові ейрбеги працювали без несправностей. 

Деякі водії не бачать нічого поганого, щоб без сторонньої допомоги зайнятися електрикою в своєму авто: поставити сигналізацію або встановити датчики паркування. При невмілому поводженні замість працюючого нового обладнання можна отримати коротке замикання, а це ризик пожежі. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Розкрито характеристики потужного BMW i3 2026 року

Компанія BMW вивела на трасу в Нюрбургрингу два прототипи нових версій седана 3-Series. Раніше в…

26.03.2025

Українцям почнуть конфісковувати авто через нові правила

В Україні за порушення митних правил можуть конфісковувати транспортні засоби. Верховна Рада ухвалила урядовий законопроєкт…

26.03.2025

Експерт розповів, навіщо потрібен AdBlue у сучасних дизельних автомобілях

Без AdBlue не поїде жоден дизель. Ця рідина є обов'язковим компонентом системи SCR, що відповідає за…

26.03.2025

ТОП-3 автомобілів до 300 000 грн, які не зламаються протягом багатьох років

В даний час досить складно знайти хороший автомобіль у межах 300 000 гривень. Доводиться вибирати…

26.03.2025

Mazda відмовиться від випуску чотирьох моделей у 2025 році

До кінця 2025 року Mazda хоче згорнути складання чотирьох моделей. Спочатку японці збираються завершити виробництво…

26.03.2025

BMW та Alibaba створять спільний ШІ для автомобілів

Китайський автомобільний ринок досить великий, щоб виправдовувати глибоку адаптацію моделей іноземних марок, що реалізуються на…

26.03.2025