Авто

П’ять речей в авто, які не варто ремонтувати своїми руками

Share

Українці вирішуються на самостійний ремонт авто з різних причин. Одним подобається розбиратися в проблемі, інші ж намагаються заощадити. У будь-якому випадку варто пам’ятати, що в автомобілі є такі місця, ремонт яких потрібно довірити професіоналам.

Серед них – паливна система , яка так чи інакше позначається на безпеці авто. У гаражі навіть елементарний на перший погляд ремонт (наприклад, заміна паливного фільтра) вимагає певних знань і досвіду, інакше можна нашкодити всій системі.

Вельми трудомістка операція – ремонт мотора і трансмісії . Двигун потрібно буде знімати з авто – без цього не можна буде провести повне розбирання. Такий демонтаж має свій алгоритм і вимагає спеціального обладнання. Навіть у фахівців весь цей процес займає не одну годину. 

Часто наші автомобілісти, які бажають відремонтувати двигун самостійно, знаходять в Мережі навчальні відео. Такі ролики, як правило, містять докладну інструкцію. При бажанні можна скористатися такими відеоуроками, заздалегідь озброївшись потрібними інструментами. 

Чи не менше труднощів може виникнути з фарбуванням кузова. Зачистка, грунтовка, вибір тону, якісний інструмент і багато іншого.

Якщо хоч один з цих кроків не вдасться, результат всієї роботи вас навряд чи порадує: нерівний шар, не той колір, тріщини та ін.  

Багато вирішуються на самостійну заміну подушок безпеки , оскільки в автосервісі вартість цієї процедури відверто «кусається». З труднощами можна зіткнутися вже на стадії вибору моделі і специфікації. При цьому автомобілісту доведеться враховувати цілий ряд супутніх чинників, про які знають не всі. Це, наприклад, виконання керма, якщо замінити потрібно водійську подушку. Також не варто забувати про прошивку електроніки, щоб нові ейрбеги працювали без несправностей. 

Деякі водії не бачать нічого поганого, щоб без сторонньої допомоги зайнятися електрикою в своєму авто: поставити сигналізацію або встановити датчики паркування. При невмілому поводженні замість працюючого нового обладнання можна отримати коротке замикання, а це ризик пожежі. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024

Історія та спадщина: Огляд розвитку бренду Volkswagen та його впливу на автомобільну індустрію

Витоки і Початок Подорожі: Огляд становлення та розвитку бренду Volkswagen з моменту його заснування в…

03.05.2024

Audi розповіла про новинки, заплановані на 2024 рік

У керівництві Audi впевнені, що на компанію чекає важкий рік. Причини звучать банально – проблеми…

03.05.2024

Ferrari 12 Cilindri: наступник 812 Superfast з атмосферним мотором

У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким…

03.05.2024

Найсильніший у світі Corvette вперше показав своє «обличчя»

Незабаром після анонсу General Motors кабріолет Chevrolet Corvette ZR1 2025 був помічений фотошпигунами. Chevrolet планує…

03.05.2024

Lynx Motors виводить на ринок електричні версії DeLorean та Ford GT

Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та…

03.05.2024