Авто

П’ять речей в авто, які не варто ремонтувати своїми руками

Share

Українці вирішуються на самостійний ремонт авто з різних причин. Одним подобається розбиратися в проблемі, інші ж намагаються заощадити. У будь-якому випадку варто пам’ятати, що в автомобілі є такі місця, ремонт яких потрібно довірити професіоналам.

Серед них – паливна система , яка так чи інакше позначається на безпеці авто. У гаражі навіть елементарний на перший погляд ремонт (наприклад, заміна паливного фільтра) вимагає певних знань і досвіду, інакше можна нашкодити всій системі.

Вельми трудомістка операція – ремонт мотора і трансмісії . Двигун потрібно буде знімати з авто – без цього не можна буде провести повне розбирання. Такий демонтаж має свій алгоритм і вимагає спеціального обладнання. Навіть у фахівців весь цей процес займає не одну годину. 

Часто наші автомобілісти, які бажають відремонтувати двигун самостійно, знаходять в Мережі навчальні відео. Такі ролики, як правило, містять докладну інструкцію. При бажанні можна скористатися такими відеоуроками, заздалегідь озброївшись потрібними інструментами. 

Чи не менше труднощів може виникнути з фарбуванням кузова. Зачистка, грунтовка, вибір тону, якісний інструмент і багато іншого.

Якщо хоч один з цих кроків не вдасться, результат всієї роботи вас навряд чи порадує: нерівний шар, не той колір, тріщини та ін.  

Багато вирішуються на самостійну заміну подушок безпеки , оскільки в автосервісі вартість цієї процедури відверто «кусається». З труднощами можна зіткнутися вже на стадії вибору моделі і специфікації. При цьому автомобілісту доведеться враховувати цілий ряд супутніх чинників, про які знають не всі. Це, наприклад, виконання керма, якщо замінити потрібно водійську подушку. Також не варто забувати про прошивку електроніки, щоб нові ейрбеги працювали без несправностей. 

Деякі водії не бачать нічого поганого, щоб без сторонньої допомоги зайнятися електрикою в своєму авто: поставити сигналізацію або встановити датчики паркування. При невмілому поводженні замість працюючого нового обладнання можна отримати коротке замикання, а це ризик пожежі. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

З 1 липня 2025 техогляд в Україні зміниться: що потрібно знати водіям

В Україні з 1 липня 2025 року вступають у дію оновлені правила проходження технічного огляду…

20.06.2025

Mercedes-Benz відкликає п’ять моделей через ризик загоряння

Компанія Mercedes-Benz оголосила про добровільне відкликання деяких своїх моделей після внутрішніх перевірок якості. Згідно з…

20.06.2025

Audi не відмовиться від бензинових двигунів на користь їх електричних аналогів

У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…

20.06.2025

Audi A1, Q2 і Q3 отримали оновлену спортивну версію S Line Edition

Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…

20.06.2025

Знак обмеження швидкості: коли і де він перестає діяти

На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…

20.06.2025

Водіям в Україні дозволили їздити з тріщинами на лобовому склі

Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…

20.06.2025