Авто

П’ять речей в авто, які не варто ремонтувати своїми руками

Share

Українці вирішуються на самостійний ремонт авто з різних причин. Одним подобається розбиратися в проблемі, інші ж намагаються заощадити. У будь-якому випадку варто пам’ятати, що в автомобілі є такі місця, ремонт яких потрібно довірити професіоналам.

Серед них – паливна система , яка так чи інакше позначається на безпеці авто. У гаражі навіть елементарний на перший погляд ремонт (наприклад, заміна паливного фільтра) вимагає певних знань і досвіду, інакше можна нашкодити всій системі.

Вельми трудомістка операція – ремонт мотора і трансмісії . Двигун потрібно буде знімати з авто – без цього не можна буде провести повне розбирання. Такий демонтаж має свій алгоритм і вимагає спеціального обладнання. Навіть у фахівців весь цей процес займає не одну годину. 

Часто наші автомобілісти, які бажають відремонтувати двигун самостійно, знаходять в Мережі навчальні відео. Такі ролики, як правило, містять докладну інструкцію. При бажанні можна скористатися такими відеоуроками, заздалегідь озброївшись потрібними інструментами. 

Чи не менше труднощів може виникнути з фарбуванням кузова. Зачистка, грунтовка, вибір тону, якісний інструмент і багато іншого.

Якщо хоч один з цих кроків не вдасться, результат всієї роботи вас навряд чи порадує: нерівний шар, не той колір, тріщини та ін.  

Багато вирішуються на самостійну заміну подушок безпеки , оскільки в автосервісі вартість цієї процедури відверто «кусається». З труднощами можна зіткнутися вже на стадії вибору моделі і специфікації. При цьому автомобілісту доведеться враховувати цілий ряд супутніх чинників, про які знають не всі. Це, наприклад, виконання керма, якщо замінити потрібно водійську подушку. Також не варто забувати про прошивку електроніки, щоб нові ейрбеги працювали без несправностей. 

Деякі водії не бачать нічого поганого, щоб без сторонньої допомоги зайнятися електрикою в своєму авто: поставити сигналізацію або встановити датчики паркування. При невмілому поводженні замість працюючого нового обладнання можна отримати коротке замикання, а це ризик пожежі. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Найбільший кросовер Subaru показали у новому поколінні

У модельній лінійці Subaru кросовер Ascent представлений з 2018 року. Спочатку машина була адресована США,…

22.02.2025

Нова афера на дорогах: як шахраї взимку грабують водіїв

Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…

22.02.2025

МВС України оновлює систему електронного запису до сервісних центрів

З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…

21.02.2025

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025