На більшості СТО клієнтам пропонують пройти ТО, попередньо не купуючи розхідники. На місці, як правило, вже є всі фільтри на популярні моделі, а також є масло на розлив. Однак у більшості випадків такий підхід є згубним для ДВЗ, і цьому є ціла низка обґрунтувань. Особливо багато що пов’язано з обманом, який, як і раніше, процвітає в українських сервісних центрах.
Отже, чому ж не варто купувати олію на розлив на СТО? Насправді не хочеться узагальнювати і говорити, що всі майстерні пропонують неякісний продукт. Великі мережеві СТО зазвичай тримають масло в бочках від різних виробників, і можна не сумніватися, що воно тут свіже і відповідає всім потрібним параметрам. На таких станціях рідше обманюють, тому що все впирається у великий потік клієнтів та швидке витрачання мастила, а також необхідних розхідників для ТЗ.
Дрібні ж послуги таким потоком клієнтів похвалитися не можуть. Тому тут масло в бочці, навіть якщо воно якісне і хороше, може застоюватися протягом двох-трьох років, особливо коли йдеться не про самий ходовий продукт. Таким чином, вже з’являється ризик, що в двигун буде залите мастило, яке частково встигло втратити свої властивості. Подальша експлуатація ТЗ у разі обов’язково спричинить поломку ДВЗ раніше терміну.
Однак лякати автолюбителів більшою мірою має не це. Працівники на деяких СТО продають гарну олію ліворуч без каси, а потім заповнюють запаси контрафактною продукцією. Цим можуть займатися як самі механіки, а й керівний склад сервісного центру. У бочку під виглядом якісного продукту заливається сумнівна олія, яка може бути очищеною відпрацюванням. Зрозуміло, такий склад не вселяє довіри та гарантовано не зможе виконувати свої функції.
При цьому автоаматор ще й переплачує, адже купує продукцію на СТО, нехай навіть у цьому випадку сам процес заміни пропонується безкоштовно. Окремо хотілося б поговорити про те, що досить часто в таких майстернях продається не якась підробка чи відпрацювання, що пройшло очищення та фільтрацію. Найчастіше тут реалізують менш популярний продукт. Це робиться з метою економії, а покупець навіть не помічає різницю в поведінці силового агрегату і звертається на СТО знову.
Тут хотілося б нагадати, що будь-який автомобіліст має про запас олію для доливання. Таким чином, якщо купувати мастило в автомайстерні, є ризик згодом змішати в ДВЗ моторне масло абсолютно різних виробників, не виключено, що ще й різного типу, а також іншої в’язкості. Все це вкрай згубно впливає на сучасний мотор і тягне його вихід з ладу на досить невеликих пробігах. Економія в цьому випадку часто закінчується серйозними витратами на ремонт ДВЗ.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment