Наш фахівець розповів, що в холодну пору року на станціях технічного обслуговування спостерігається зростання кількості звернень, пов’язаних із витоком технічних рідин. Це відбувається через появу тріщин і розривів у різних гумових деталях, таких як ущільнення, сальники та прокладки. Він підкреслив, що в автомобілі є безліч подібних елементів, і всі вони можуть постраждати від сильних морозів.
На його думку, взимку збільшується навантаження на всі компоненти підвіски. Амортизатори, сайлентблоки і кульові опори, схильні до впливу низьких температур, знаходяться в групі ризику. Багато автовласників змушені замінювати ці деталі після експлуатації в умовах морозу.
У холодну пору року часто виникають складності із системою охолодження двигуна. Наприклад, якщо антифриз низької якості, він може замерзнути. Для усунення цієї проблеми необхідно розібрати систему та замінити антифриз. Крім того, неправильне утеплення двигуна може призвести до проблем із радіатором.
У зимовий період спостерігається збільшення кількості звернень, пов’язаних із несправностями опалювальної системи. В умовах низьких температур нерідко виникають проблеми з термостатом або вентилятором.
У період сильних морозів у сервіс нерідко звертаються автовласники, чиї машини не змогли завестися після нічної стоянки на вулиці. Причиною проблеми, як правило, є акумулятор, який вже відпрацював свій термін служби та потребує заміни, зазначив Кузін.
З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…
З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…
Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…
Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…
Alpine оголосила дату дебюту свого футуристичного електричного кросовера A390. Цей спортивний фастбек з низьким профілем…
У 2019 році в Австралії з’явилася екстремальна версія пікапа Nissan Navara для бездоріжжя, а у…
Leave a Comment