Наш фахівець розповів, що в холодну пору року на станціях технічного обслуговування спостерігається зростання кількості звернень, пов’язаних із витоком технічних рідин. Це відбувається через появу тріщин і розривів у різних гумових деталях, таких як ущільнення, сальники та прокладки. Він підкреслив, що в автомобілі є безліч подібних елементів, і всі вони можуть постраждати від сильних морозів.
Що ще варто знати
На його думку, взимку збільшується навантаження на всі компоненти підвіски. Амортизатори, сайлентблоки і кульові опори, схильні до впливу низьких температур, знаходяться в групі ризику. Багато автовласників змушені замінювати ці деталі після експлуатації в умовах морозу.
У холодну пору року часто виникають складності із системою охолодження двигуна. Наприклад, якщо антифриз низької якості, він може замерзнути. Для усунення цієї проблеми необхідно розібрати систему та замінити антифриз. Крім того, неправильне утеплення двигуна може призвести до проблем із радіатором.
У зимовий період спостерігається збільшення кількості звернень, пов’язаних із несправностями опалювальної системи. В умовах низьких температур нерідко виникають проблеми з термостатом або вентилятором.
У період сильних морозів у сервіс нерідко звертаються автовласники, чиї машини не змогли завестися після нічної стоянки на вулиці. Причиною проблеми, як правило, є акумулятор, який вже відпрацював свій термін служби та потребує заміни, зазначив Кузін.