Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно низьке, двигун може отримати серйозних проблем, причому дуже швидко. Тому вибір пального — це реально важлива річ, особливо взимку, коли багато хто змінює марку бензину. Але чи є в цьому сенс? Ось тут і починається найцікавіше.
Оптимальне паливо залежить від особливостей двигуна. Наприклад, ступінь стиснення — це коли дивишся, наскільки сильно поршень «вичавлює» об’єм у камері згоряння. Якщо цей показник не дуже високий, можна заправлятися А-92. Але якщо в машині турбіна, то забудь про цей бензин — навіть із низьким ступенем стиснення краще залити щось серйозніше. До речі, виробники завжди пишуть мінімально допустиме октанове число в інструкції чи на кришці бака, і воно — твій головний орієнтир.
Чесно кажучи, я теж помітив, що на А-95 машина працює якось плавніше. Двигун «підтягує», витрата пального менша, а ще це рятує, якщо десь трапиться неякісний бензин. Але взимку є нюанси. У сильні морози 95-й може бути не таким зручним для запуску холодного двигуна. Тут реально відчувається різниця: 92-й легше спалахує, і це стає величезним плюсом, якщо ти живеш десь у північних регіонах.
Із динамікою взимку все теж просто. На слизькій дорозі і в морозах ти все одно не будеш «давати газу», тому різниця між А-92 і А-95 практично зникає. Головне тут — щоб паливо відповідало тому, що дозволяє твій двигун. Якщо виробник каже, що 92-й можна, то чому б не спробувати?
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Leave a Comment