Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно низьке, двигун може отримати серйозних проблем, причому дуже швидко. Тому вибір пального — це реально важлива річ, особливо взимку, коли багато хто змінює марку бензину. Але чи є в цьому сенс? Ось тут і починається найцікавіше.
Оптимальне паливо залежить від особливостей двигуна. Наприклад, ступінь стиснення — це коли дивишся, наскільки сильно поршень «вичавлює» об’єм у камері згоряння. Якщо цей показник не дуже високий, можна заправлятися А-92. Але якщо в машині турбіна, то забудь про цей бензин — навіть із низьким ступенем стиснення краще залити щось серйозніше. До речі, виробники завжди пишуть мінімально допустиме октанове число в інструкції чи на кришці бака, і воно — твій головний орієнтир.
Чесно кажучи, я теж помітив, що на А-95 машина працює якось плавніше. Двигун «підтягує», витрата пального менша, а ще це рятує, якщо десь трапиться неякісний бензин. Але взимку є нюанси. У сильні морози 95-й може бути не таким зручним для запуску холодного двигуна. Тут реально відчувається різниця: 92-й легше спалахує, і це стає величезним плюсом, якщо ти живеш десь у північних регіонах.
Із динамікою взимку все теж просто. На слизькій дорозі і в морозах ти все одно не будеш «давати газу», тому різниця між А-92 і А-95 практично зникає. Головне тут — щоб паливо відповідало тому, що дозволяє твій двигун. Якщо виробник каже, що 92-й можна, то чому б не спробувати?
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment