Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що краще їздити на мінімальних, щоб зберегти ресурс мотора, інші регулярно воліють заганяти стрілку тахометра у червону зону. Моторист профільного автосервісу розповів, який діапазон найбільш оптимальний.
Страх автовласників перед червоною зоною є необґрунтованим, так як у кожного двигуна є вбудований захист, який спрацьовує, запобігаючи зайвим перевантаженням, при цьому періодична їзда на високих оборотах безпечна, якщо не дотримуватися такого стилю водіння постійно. Якщо сильно перевищити показник під час обгону, шкоди ДВЗ не буде.
За низьких оборотів, якщо автомобіліст підтримує їх на рівні 1000-1500, можливе виникнення низки проблем. Тиск у системі мастила значно знижується, так само як і заряд акумулятора. Таким чином двигун працює на межі масляного голодування, що особливо відчувається, якщо техрідина давно не змінювали.
Щоб продовжити термін служби двигуна, необхідно підтримувати середні оберти в діапазоні від 1800 до 3000. На МКПП є оберти падають нижче, слід переключити передачу, в автоматичних коробках передач можна перейти в спортивний режим, щоб заподіяти менше шкоди двигуну. Щотижня необхідно підвищувати оберти до червоної зони, щоб очищалися камери згоряння і свічки запалювання від нагару.
Головне управління ДПС в Одеській області роз'яснило порядок сплати транспортного податку, якщо дата купівлі автомобіля…
Toyota продовжує розширювати лінійку Land Cruiser. У жовтні до вже відомих у всьому світі позашляховиків…
Сучасні автомобілі дедалі рідше створюють із розрахунком на тривалий термін служби. Виробники зацікавлені в регулярному…
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Leave a Comment