Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що краще їздити на мінімальних, щоб зберегти ресурс мотора, інші регулярно воліють заганяти стрілку тахометра у червону зону. Моторист профільного автосервісу розповів, який діапазон найбільш оптимальний.
Страх автовласників перед червоною зоною є необґрунтованим, так як у кожного двигуна є вбудований захист, який спрацьовує, запобігаючи зайвим перевантаженням, при цьому періодична їзда на високих оборотах безпечна, якщо не дотримуватися такого стилю водіння постійно. Якщо сильно перевищити показник під час обгону, шкоди ДВЗ не буде.
За низьких оборотів, якщо автомобіліст підтримує їх на рівні 1000-1500, можливе виникнення низки проблем. Тиск у системі мастила значно знижується, так само як і заряд акумулятора. Таким чином двигун працює на межі масляного голодування, що особливо відчувається, якщо техрідина давно не змінювали.
Щоб продовжити термін служби двигуна, необхідно підтримувати середні оберти в діапазоні від 1800 до 3000. На МКПП є оберти падають нижче, слід переключити передачу, в автоматичних коробках передач можна перейти в спортивний режим, щоб заподіяти менше шкоди двигуну. Щотижня необхідно підвищувати оберти до червоної зони, щоб очищалися камери згоряння і свічки запалювання від нагару.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment