Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що краще їздити на мінімальних, щоб зберегти ресурс мотора, інші регулярно воліють заганяти стрілку тахометра у червону зону. Моторист профільного автосервісу розповів, який діапазон найбільш оптимальний.
Страх автовласників перед червоною зоною є необґрунтованим, так як у кожного двигуна є вбудований захист, який спрацьовує, запобігаючи зайвим перевантаженням, при цьому періодична їзда на високих оборотах безпечна, якщо не дотримуватися такого стилю водіння постійно. Якщо сильно перевищити показник під час обгону, шкоди ДВЗ не буде.
За низьких оборотів, якщо автомобіліст підтримує їх на рівні 1000-1500, можливе виникнення низки проблем. Тиск у системі мастила значно знижується, так само як і заряд акумулятора. Таким чином двигун працює на межі масляного голодування, що особливо відчувається, якщо техрідина давно не змінювали.
Щоб продовжити термін служби двигуна, необхідно підтримувати середні оберти в діапазоні від 1800 до 3000. На МКПП є оберти падають нижче, слід переключити передачу, в автоматичних коробках передач можна перейти в спортивний режим, щоб заподіяти менше шкоди двигуну. Щотижня необхідно підвищувати оберти до червоної зони, щоб очищалися камери згоряння і свічки запалювання від нагару.
BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…
Зростання вартості нових авто у США дедалі частіше змушує покупців переходити на компактніші моделі, адже…
Готуючи автомобіль до зими, важливо думати про все: не лише про гуму та незамерзайку, а…
Більшість українських водіїв рідко замислюються про те, що робити після дорожньо-транспортної пригоди. Зазвичай автомобілісти сподіваються,…
У новорічні свята багато людей вирушать у поїздки на авто, але взимку дороги стають небезпечнішими.…
Автозлодії зазвичай готуються до викрадення заздалегідь: стежать за авто, оцінюють охорону та реакцію власника. Тому…
Leave a Comment