Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що краще їздити на мінімальних, щоб зберегти ресурс мотора, інші регулярно воліють заганяти стрілку тахометра у червону зону. Моторист профільного автосервісу розповів, який діапазон найбільш оптимальний.
Страх автовласників перед червоною зоною є необґрунтованим, так як у кожного двигуна є вбудований захист, який спрацьовує, запобігаючи зайвим перевантаженням, при цьому періодична їзда на високих оборотах безпечна, якщо не дотримуватися такого стилю водіння постійно. Якщо сильно перевищити показник під час обгону, шкоди ДВЗ не буде.
За низьких оборотів, якщо автомобіліст підтримує їх на рівні 1000-1500, можливе виникнення низки проблем. Тиск у системі мастила значно знижується, так само як і заряд акумулятора. Таким чином двигун працює на межі масляного голодування, що особливо відчувається, якщо техрідина давно не змінювали.
Щоб продовжити термін служби двигуна, необхідно підтримувати середні оберти в діапазоні від 1800 до 3000. На МКПП є оберти падають нижче, слід переключити передачу, в автоматичних коробках передач можна перейти в спортивний режим, щоб заподіяти менше шкоди двигуну. Щотижня необхідно підвищувати оберти до червоної зони, щоб очищалися камери згоряння і свічки запалювання від нагару.
Зупинка автомобіля для перевірки співробітниками поліції на дорозі зазвичай сприймається негативно. Однак найчастіше саме неправильні…
Шведський виробник автомобілів Volvo продовжує підігрівати інтерес до свого нового електричного кросовера EX60. Нещодавно компанія…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю функцій, і не всі водії повністю розуміють, для чого призначені деякі…
Корейська компанія, згідно з інсайдерами, вже працює над Kia K5 2026 року нового покоління. Але,…
Сучасні технології в нових авто часто називають інноваціями, але насправді вони можуть швидше зношувати машину,…
Сучасні автомобілі мають безліч корисних функцій, про частину з яких водії навіть не здогадуються. Деякі…
Leave a Comment