Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги — все це додає клопоту, а ще й пальне летить, як вода. Але я знайшов кілька способів тримати ситуацію під контролем, і це реально працює.
Ось, наприклад, прогрів двигуна. Раніше я завжди думав, що машина має постояти хвилин 15, щоб добре прогрітися. Але виявилося, це марна трата часу й пального. Тепер я даю мотору буквально кілька секунд після запуску, і відразу рушаю, але обережно, без різких розгонів. Так двигун прогрівається під час їзди, і все працює, як треба.
Ще я зрозумів, що не варто возити зайвий “мотлох” у багажнику. Кожен додатковий кілограм — це зайва витрата. Раніше в мене в машині лежало купа всього “на всяк випадок”, але, чесно, більшість із цього ніколи не знадобилася. А багажник на даху, який я раніше тримав просто так, теж зняв — тепер машина ніби легше дихає.
Еко-водіння теж крута штука. Тепер я намагаюся передбачати, коли треба скинути швидкість, і замість того щоб гальмувати в останній момент, просто забираю ногу з газу. І, знаєте, так набагато спокійніше їдеться.
А щодо підігріву сидінь чи обігріву скла — раніше я вмикав усе одразу, як сів у машину. Тепер включаю це тільки за потреби, і як тільки стає тепло, вимикаю. Це не тільки економить пальне, а й не перевантажує систему.
Ну і шини — це те, про що я тепер завжди пам’ятаю. Якщо тиск низький, машина тягнеться важче, а пальне витрачається швидше. Тому перевірка тиску стала для мене обов’язковою, особливо взимку.
І ще одна штука — зимові рідини. Я завжди перевіряю, чи залив зимовий склоомивач, бо коли його нема, це капець: або нічого не видно, або все замерзло. А так і зручно, і безпечно.
Тепер зимові поїздки для мене вже не такі стресові. Маленькі хитрощі, але вони реально працюють і економлять час, нерви та гроші.
Які зміни обіцяє зміна покоління для моделі пофантазували художники порталу «TopElectricSUV», які задіяли у своїх…
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Leave a Comment