Більшість автовласників стикалися з появою скрипу гальмівних колодок. Як правило, такі звуки посилюються в осінній період, оскільки виявляється негативний вплив на роботу гальмівної системи підвищеною вологістю та брудом. Іноді скрип з’являється через маленький камінчик, який потрапляє між диском та колодкою. Представник СТО розповів, коли скрип може бути ознакою серйозних проблем.
Що ще відомо
Якщо потрапив камінчик, позбутися його можна, кілька разів натиснувши на педаль гальма. У випадках, коли автомобіль стоїть на вулиці або в гаражі, що не опалюється, може утворитися іржа на гальмівних дисках, паралельно вона перекидається на гальмівні колодки, в результаті деталі можуть прикипіти один одному.
Позбутися проблеми можна, обережно і акуратно розробивши гальма. При експлуатації від контакту деталей один з одним іржа стирається. Після цього звук скрипу зникає. Складніше, якщо іржа з’явилася усередині супортів. В цьому випадку великий ризик відмови гальм та заклинювання коліс. Якщо машина тривалий час не експлуатувалася, необхідно перед поїздкою провести ТО системи гальм.
Часто проблеми виникають через попадання в глибоку калюжу. Якщо диск цей час був розігрітий, ймовірна його деформація. І тут питання можна вирішити лише заміною деталі. При цьому скрип від колодок з’являється при досягненні критичного рівня. Передні можуть пройти від 15 до 30 тисяч кілометрів, задні служать трохи довше – до 60 тисяч.