Багато автовласників не заправляють автомобіль доти, доки не загориться лампочка, що вказує на критично малу залишок. Однак це завдає машині суттєвої шкоди. Автоінструктор розповів у розмові з журналістами, чому не можна їздити з майже порожнім баком і яких проблем це може призвести. Це актуально буде не тільки для новачків, а й досвідчених водіїв.
Після того, як спалахує лампочка, в машині залишається запас ходу приблизно 50-70 кілометрів. Насправді цифри приблизні, оскільки багато залежить від моделі, стан дороги, а також пори року. У зимовий період використовується обігрівач, який збільшує витрату.
Крім того, при низькому рівні бензонасос починає перегріватися, так як охолодження проводиться за рахунок палива. Часто він може захоплювати повітря, у подібних ситуаціях великий ризик поломок елементів паливної системи, насамперед форсунок. Особливо негативно це позначається на дизельних двигунах.
Чим менше палива у баку, тим більше туди потрапляє вологи. Вода за щільністю важча за паливо, тому вона накопичується внизу. Бензонасос підхоплюватиме її в першу чергу, а в холодну пору року вона може просто замерзнути, що запобігатиме надходженню палива. Багато автовласників, щоб уникнути такої проблеми, додають спеціальні присадки в бак, проте експерт рекомендує не дотягувати до останнього і заправляти автомобіль паливом завчасно.
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…
Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…
На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Leave a Comment