Багато автовласників не заправляють автомобіль доти, доки не загориться лампочка, що вказує на критично малу залишок. Однак це завдає машині суттєвої шкоди. Автоінструктор розповів у розмові з журналістами, чому не можна їздити з майже порожнім баком і яких проблем це може призвести. Це актуально буде не тільки для новачків, а й досвідчених водіїв.
Після того, як спалахує лампочка, в машині залишається запас ходу приблизно 50-70 кілометрів. Насправді цифри приблизні, оскільки багато залежить від моделі, стан дороги, а також пори року. У зимовий період використовується обігрівач, який збільшує витрату.
Крім того, при низькому рівні бензонасос починає перегріватися, так як охолодження проводиться за рахунок палива. Часто він може захоплювати повітря, у подібних ситуаціях великий ризик поломок елементів паливної системи, насамперед форсунок. Особливо негативно це позначається на дизельних двигунах.
Чим менше палива у баку, тим більше туди потрапляє вологи. Вода за щільністю важча за паливо, тому вона накопичується внизу. Бензонасос підхоплюватиме її в першу чергу, а в холодну пору року вона може просто замерзнути, що запобігатиме надходженню палива. Багато автовласників, щоб уникнути такої проблеми, додають спеціальні присадки в бак, проте експерт рекомендує не дотягувати до останнього і заправляти автомобіль паливом завчасно.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment