Багато автовласників не заправляють автомобіль доти, доки не загориться лампочка, що вказує на критично малу залишок. Однак це завдає машині суттєвої шкоди. Автоінструктор розповів у розмові з журналістами, чому не можна їздити з майже порожнім баком і яких проблем це може призвести. Це актуально буде не тільки для новачків, а й досвідчених водіїв.
Після того, як спалахує лампочка, в машині залишається запас ходу приблизно 50-70 кілометрів. Насправді цифри приблизні, оскільки багато залежить від моделі, стан дороги, а також пори року. У зимовий період використовується обігрівач, який збільшує витрату.
Крім того, при низькому рівні бензонасос починає перегріватися, так як охолодження проводиться за рахунок палива. Часто він може захоплювати повітря, у подібних ситуаціях великий ризик поломок елементів паливної системи, насамперед форсунок. Особливо негативно це позначається на дизельних двигунах.
Чим менше палива у баку, тим більше туди потрапляє вологи. Вода за щільністю важча за паливо, тому вона накопичується внизу. Бензонасос підхоплюватиме її в першу чергу, а в холодну пору року вона може просто замерзнути, що запобігатиме надходженню палива. Багато автовласників, щоб уникнути такої проблеми, додають спеціальні присадки в бак, проте експерт рекомендує не дотягувати до останнього і заправляти автомобіль паливом завчасно.
Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Leave a Comment