Багато автовласників не заправляють автомобіль доти, доки не загориться лампочка, що вказує на критично малу залишок. Однак це завдає машині суттєвої шкоди. Автоінструктор розповів у розмові з журналістами, чому не можна їздити з майже порожнім баком і яких проблем це може призвести. Це актуально буде не тільки для новачків, а й досвідчених водіїв.
Після того, як спалахує лампочка, в машині залишається запас ходу приблизно 50-70 кілометрів. Насправді цифри приблизні, оскільки багато залежить від моделі, стан дороги, а також пори року. У зимовий період використовується обігрівач, який збільшує витрату.
Крім того, при низькому рівні бензонасос починає перегріватися, так як охолодження проводиться за рахунок палива. Часто він може захоплювати повітря, у подібних ситуаціях великий ризик поломок елементів паливної системи, насамперед форсунок. Особливо негативно це позначається на дизельних двигунах.
Чим менше палива у баку, тим більше туди потрапляє вологи. Вода за щільністю важча за паливо, тому вона накопичується внизу. Бензонасос підхоплюватиме її в першу чергу, а в холодну пору року вона може просто замерзнути, що запобігатиме надходженню палива. Багато автовласників, щоб уникнути такої проблеми, додають спеціальні присадки в бак, проте експерт рекомендує не дотягувати до останнього і заправляти автомобіль паливом завчасно.
Усього за кілька тижнів до того, як стало відомо про плани Subaru припинити випуск крос-універсала…
Нещодавно Toyota представила нові покоління своїх популярних позашляховиків Land Cruiser та Land Cruiser Prado. Обидві…
Деякі кросовери та позашляховики знаходяться в центрі уваги набагато більше часу, ніж вони заслуговують. Тоді…
Кілька років тому в Україні з’явилися так звані "тимчасові" водійські права. Вони діють два роки,…
Компанія Xiaomi Auto оголосила про те, що її прототип SU7 Ultra проїхав коло на трасі…
Є категорія автолюбителів, яка воліє використовувати машину лише влітку. Взимку ж її зберігають у теплому…
Leave a Comment