Багато автовласників не заправляють автомобіль доти, доки не загориться лампочка, що вказує на критично малу залишок. Однак це завдає машині суттєвої шкоди. Автоінструктор розповів у розмові з журналістами, чому не можна їздити з майже порожнім баком і яких проблем це може призвести. Це актуально буде не тільки для новачків, а й досвідчених водіїв.
Після того, як спалахує лампочка, в машині залишається запас ходу приблизно 50-70 кілометрів. Насправді цифри приблизні, оскільки багато залежить від моделі, стан дороги, а також пори року. У зимовий період використовується обігрівач, який збільшує витрату.
Крім того, при низькому рівні бензонасос починає перегріватися, так як охолодження проводиться за рахунок палива. Часто він може захоплювати повітря, у подібних ситуаціях великий ризик поломок елементів паливної системи, насамперед форсунок. Особливо негативно це позначається на дизельних двигунах.
Чим менше палива у баку, тим більше туди потрапляє вологи. Вода за щільністю важча за паливо, тому вона накопичується внизу. Бензонасос підхоплюватиме її в першу чергу, а в холодну пору року вона може просто замерзнути, що запобігатиме надходженню палива. Багато автовласників, щоб уникнути такої проблеми, додають спеціальні присадки в бак, проте експерт рекомендує не дотягувати до останнього і заправляти автомобіль паливом завчасно.
Renault готує революцію у дизайні інтер'єрів своїх електромобілів, яка стартує з 2028 року. Компанія прагне…
У гамі моделей сучасної Mazda є один автомобіль, який є для компанії знаковим. Це перший…
Коли ви обираєте машину, намагайтесь не зациклюватись тільки на її вигляді чи потужності двигуна. Також…
У районах півдня США і Карибського басейну урагани - це зрозуміле явище. Нещодавно їх сталося…
Компанія Subaru через свого топ-менеджера в Австралії Блера Ріда минулої зими обіцяла, що підготує наступника…
Увімкнути рециркуляцію повітря в машині здається таким простим — натискаєш кнопку, і все. Але особливо…
Leave a Comment