Автомобілі з автоматичними коробками передач поступово витісняють машини з “механікою”. Сьогодні все більше моделей отримують роботизовані КПП або варіатори. Проте багато водіїв досі неправильно користуються такими коробками.
Неправильна експлуатація автомата, робота чи варіатора може призвести до дорогого ремонту. Одна з головних помилок – віра в те, що такі коробки не потребують обслуговування. Деякі виробники навіть роблять КПП без зливної пробки чи горловини для оливи, але це не означає, що їх не треба обслуговувати. Будь-яка коробка передач має свій регламент заміни рідини.
Ще одна поширена помилка – ігнорування прогріву трансмісії. Багато хто думає, що коробка гріється на місці, як двигун. Насправді робочої температури вона досягає вже під час руху. Тому в перші 3-4 кілометри не варто різко розганятися та давати великі оберти.
Також водії часто помиляються на світлофорах, перемикаючи селектор у Parking або Neutral. Для автомата, робота чи варіатора це не потрібно і навіть шкодить, бо зайвий раз зношує механізми. Коли авто стоїть і водій тримає ногу на гальмі, навантаження з коробки вже знімається. У дорогих авто є функція Auto Hold – вона сама блокує колеса під час зупинки.
Ще один важливий момент – перемикання з Drive на Reverse і навпаки. У машинах з автоматичною коробкою це потрібно робити тільки після повної зупинки. Інакше можна пошкодити трансмісію.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment