При запуску двигуна всі індикатори на панелі приладів загоряються і гаснуть, якщо ніяких несправностей з транспортним засобом немає. Однак, якщо деякі залишаються горіти, слід звернути увагу та усунути складності в машині, інакше неминуче виникнення великих проблем. Представник СТО розповіли, на які індикатори слід звертати особливу увагу.
Так, значок масла говорить про зниження тиску масла у двигуні. Ігнорувати його не можна, тому що в іншому випадку можуть виникнути проблеми з ДВЗ. Найчастіше досить долити техрідість. Градусник червоного кольору говорить про можливе перегрівання двигуна. Може бути виявлена несправність термостата або витік рідини, що охолоджує.
Якщо горить червоний знак оклику в дужках або значок АБС, це свідчать про наявність проблем з гальмівною системою. За правилами їздити автомобілем у цьому випадку не можна до усунення проблем. Горяче кермо зі знаком оклику повідомляють про наявність несправностей в системі кермового управління. Експлуатація ТЗ у цьому випадку також заборонена. Якщо горить індикатор “АТ”, то з’явилися проблеми з АКПП. Необхідно негайно зупинитися, інакше попереду чекатиме дорогий ремонт. Часто це говорить про перегрівання, поломку або нестачу техрідості в системі.
Значок «4х4» свідчить про проблеми з повним приводом автомобіля, а акумулятор, що горить червоним, — про нестачу заряду або несправність генератора.
Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…
З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…
В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…
Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…
Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…
Leave a Comment