Статті

Автомеханік пояснив тонкощі прогріву автоматичної трансмісії

Share

Незважаючи на те, що весна вже закінчується, метеорологи продовжують передбачати заморозки. Це означає, що автомобілістам ще рано припиняти прогрівати свої машини перед поїздкою. Однак часто цей процес відбувається з помилками, особливо коли йдеться про прогрівання трансмісії, а не двигуна, який зазвичай знаходиться у центрі уваги.

Більшість сучасних машин оснащені автоматичними коробками. Для їх коректної роботи необхідно, щоб трансмісійна олія досягла робочої температури . В іншому випадку, КПП зазнає надлишкового навантаження, що може призвести до її передчасного зносу. Це стосується як традиційних автоматичних коробок, так і нових «роботів» і варіаторів, які все ще широко використовуються в сучасних автомобілях.

Процес прогрівання трансмісії починається не відразу. Багато водіїв думають, що поки автомобіль простоює з двигуном, прогрівається і коробка передач. Це частково вірно, але КПП отримує мінімальну кількість тепла, тому що в цей момент її внутрішні елементи не взаємодіють із двигуном. Насправді трансмісія починає повноцінно прогріватися тільки під час руху автомобіля .

На практиці, за невеликих мінусових температур, трансмісійна олія в КПП досягає робочої температури за 5–10 хвилин після початку руху. У разі сильних заморозків цей процес займає більше часу. У теплу пору року для прогріву КПП достатньо 5 хвилин , після чого трансмісію можна експлуатувати повністю. Важливо уникати надмірних навантажень на коробку передач під час прогріву, таких як різкі прискорення та гальмування.

Починати рух слід плавно , не піднімаючи обороти двигуна понад 3 тисячі. Як тільки коробка прогріється, можна переходити до звичайного режиму керування. Однак слід уникати різких маневрів, особливо на класичних «автоматах» та варіаторах, які до таких навантажень не пристосовані та зношуються швидше.

Що стосується роботизованих коробок , вони краще переносять навантаження, але важливо не забувати про часте обслуговування та якість масла. Також варто звернути увагу на можливість перегріву трансмісії. Будь-яке надлишкове навантаження може призвести до сильного нагрівання трансмісійної олії, що негативно позначиться на його властивостях і на роботі КПП надалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як обрати надійну вживану BMW: поради експерта про мотори та комплектації

Вибір вживаної BMW часто супроводжується питаннями: які моделі вважаються найнадійнішими, як впливає комплектація на довговічність,…

24.06.2025

Компанія Nissan скорочує виробництво, щоб зберегти життєздатність

Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…

23.06.2025

Експерт назвав найнебезпечніші поломки автомобіля та порадив, як їх уникнути

В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…

23.06.2025

Lexus готує нове спортивне купе SC: преміальний аналог наступної Toyota Supra

У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…

23.06.2025

Дебютував оновлений кросовер Kia EV6 GT: потужність 641 к.с., до 100 км/год за 3,5 секунди

Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…

23.06.2025

Чи можна ставити на авто акумулятор більшої ємності

Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…

23.06.2025