Статті

Автомеханік пояснив тонкощі прогріву автоматичної трансмісії

Share

Незважаючи на те, що весна вже закінчується, метеорологи продовжують передбачати заморозки. Це означає, що автомобілістам ще рано припиняти прогрівати свої машини перед поїздкою. Однак часто цей процес відбувається з помилками, особливо коли йдеться про прогрівання трансмісії, а не двигуна, який зазвичай знаходиться у центрі уваги.

Більшість сучасних машин оснащені автоматичними коробками. Для їх коректної роботи необхідно, щоб трансмісійна олія досягла робочої температури . В іншому випадку, КПП зазнає надлишкового навантаження, що може призвести до її передчасного зносу. Це стосується як традиційних автоматичних коробок, так і нових «роботів» і варіаторів, які все ще широко використовуються в сучасних автомобілях.

Процес прогрівання трансмісії починається не відразу. Багато водіїв думають, що поки автомобіль простоює з двигуном, прогрівається і коробка передач. Це частково вірно, але КПП отримує мінімальну кількість тепла, тому що в цей момент її внутрішні елементи не взаємодіють із двигуном. Насправді трансмісія починає повноцінно прогріватися тільки під час руху автомобіля .

На практиці, за невеликих мінусових температур, трансмісійна олія в КПП досягає робочої температури за 5–10 хвилин після початку руху. У разі сильних заморозків цей процес займає більше часу. У теплу пору року для прогріву КПП достатньо 5 хвилин , після чого трансмісію можна експлуатувати повністю. Важливо уникати надмірних навантажень на коробку передач під час прогріву, таких як різкі прискорення та гальмування.

Починати рух слід плавно , не піднімаючи обороти двигуна понад 3 тисячі. Як тільки коробка прогріється, можна переходити до звичайного режиму керування. Однак слід уникати різких маневрів, особливо на класичних «автоматах» та варіаторах, які до таких навантажень не пристосовані та зношуються швидше.

Що стосується роботизованих коробок , вони краще переносять навантаження, але важливо не забувати про часте обслуговування та якість масла. Також варто звернути увагу на можливість перегріву трансмісії. Будь-яке надлишкове навантаження може призвести до сильного нагрівання трансмісійної олії, що негативно позначиться на його властивостях і на роботі КПП надалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volvo XC60 новий головний конкурент Tesla Model Y

Майбутній електромобіль Volvo EX60 буде оснащений акумулятором великої ємності з надшвидкою зарядкою і інноваційним автопілотом,…

20.05.2024

Шеф-дизайнер BMW показав тизер унікального концепту для Villa d’Este 2024

Домагой Дукеч, голова дизайнерського відділу BMW , представив перший тизер нового концепт-кара, який буде показано…

20.05.2024

Китайці готові затьмарити Toyota RAV4 у Європі (фото)

Китайський автовиробник BYD , відомий своїми електромобілями Dolphin і Seal, готується до європейських продажів своєї…

20.05.2024

У Мережі показали відео з новим Hyundai Palisade 2026 року

Нове покоління Hyundai Palisade 2026 вперше з'явилося на відео з включеними фарами. Кросовер, відомий під…

20.05.2024

Чому водії отримують чужі штрафи і чи можна їх не оплачувати

Чому водіям можуть приходити чужі штрафи за перевищення швидкості Часом власники авто стикаються з несправедливістю,…

20.05.2024

Топ-5 порад, завдяки яким автомобіль менше споживатиме палива

Поради "досвідчених" людей щодо зниження витрати палива в автомобілі не є рідкістю, але не всі…

20.05.2024