Статті

Автомеханік пояснив тонкощі прогріву автоматичної трансмісії

Share

Незважаючи на те, що весна вже закінчується, метеорологи продовжують передбачати заморозки. Це означає, що автомобілістам ще рано припиняти прогрівати свої машини перед поїздкою. Однак часто цей процес відбувається з помилками, особливо коли йдеться про прогрівання трансмісії, а не двигуна, який зазвичай знаходиться у центрі уваги.

Більшість сучасних машин оснащені автоматичними коробками. Для їх коректної роботи необхідно, щоб трансмісійна олія досягла робочої температури . В іншому випадку, КПП зазнає надлишкового навантаження, що може призвести до її передчасного зносу. Це стосується як традиційних автоматичних коробок, так і нових «роботів» і варіаторів, які все ще широко використовуються в сучасних автомобілях.

Процес прогрівання трансмісії починається не відразу. Багато водіїв думають, що поки автомобіль простоює з двигуном, прогрівається і коробка передач. Це частково вірно, але КПП отримує мінімальну кількість тепла, тому що в цей момент її внутрішні елементи не взаємодіють із двигуном. Насправді трансмісія починає повноцінно прогріватися тільки під час руху автомобіля .

На практиці, за невеликих мінусових температур, трансмісійна олія в КПП досягає робочої температури за 5–10 хвилин після початку руху. У разі сильних заморозків цей процес займає більше часу. У теплу пору року для прогріву КПП достатньо 5 хвилин , після чого трансмісію можна експлуатувати повністю. Важливо уникати надмірних навантажень на коробку передач під час прогріву, таких як різкі прискорення та гальмування.

Починати рух слід плавно , не піднімаючи обороти двигуна понад 3 тисячі. Як тільки коробка прогріється, можна переходити до звичайного режиму керування. Однак слід уникати різких маневрів, особливо на класичних «автоматах» та варіаторах, які до таких навантажень не пристосовані та зношуються швидше.

Що стосується роботизованих коробок , вони краще переносять навантаження, але важливо не забувати про часте обслуговування та якість масла. Також варто звернути увагу на можливість перегріву трансмісії. Будь-яке надлишкове навантаження може призвести до сильного нагрівання трансмісійної олії, що негативно позначиться на його властивостях і на роботі КПП надалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025