Статті

Автомеханік пояснив тонкощі прогріву автоматичної трансмісії

Share

Незважаючи на те, що весна вже закінчується, метеорологи продовжують передбачати заморозки. Це означає, що автомобілістам ще рано припиняти прогрівати свої машини перед поїздкою. Однак часто цей процес відбувається з помилками, особливо коли йдеться про прогрівання трансмісії, а не двигуна, який зазвичай знаходиться у центрі уваги.

Більшість сучасних машин оснащені автоматичними коробками. Для їх коректної роботи необхідно, щоб трансмісійна олія досягла робочої температури . В іншому випадку, КПП зазнає надлишкового навантаження, що може призвести до її передчасного зносу. Це стосується як традиційних автоматичних коробок, так і нових «роботів» і варіаторів, які все ще широко використовуються в сучасних автомобілях.

Процес прогрівання трансмісії починається не відразу. Багато водіїв думають, що поки автомобіль простоює з двигуном, прогрівається і коробка передач. Це частково вірно, але КПП отримує мінімальну кількість тепла, тому що в цей момент її внутрішні елементи не взаємодіють із двигуном. Насправді трансмісія починає повноцінно прогріватися тільки під час руху автомобіля .

На практиці, за невеликих мінусових температур, трансмісійна олія в КПП досягає робочої температури за 5–10 хвилин після початку руху. У разі сильних заморозків цей процес займає більше часу. У теплу пору року для прогріву КПП достатньо 5 хвилин , після чого трансмісію можна експлуатувати повністю. Важливо уникати надмірних навантажень на коробку передач під час прогріву, таких як різкі прискорення та гальмування.

Починати рух слід плавно , не піднімаючи обороти двигуна понад 3 тисячі. Як тільки коробка прогріється, можна переходити до звичайного режиму керування. Однак слід уникати різких маневрів, особливо на класичних «автоматах» та варіаторах, які до таких навантажень не пристосовані та зношуються швидше.

Що стосується роботизованих коробок , вони краще переносять навантаження, але важливо не забувати про часте обслуговування та якість масла. Також варто звернути увагу на можливість перегріву трансмісії. Будь-яке надлишкове навантаження може призвести до сильного нагрівання трансмісійної олії, що негативно позначиться на його властивостях і на роботі КПП надалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Продажі Ford Mustang впали майже вдвічі, незважаючи на відсутність конкурентів

Продаж Ford Mustang обвалився майже вдвічі, хоча конкурентів немає. Американський концерн підбив підсумки листопада, і…

09.12.2024

Експерти пояснили причини несправностей навіть у найнадійніших двигунах

Навіть найнадійніший двигун з часом може втрачати потяг, демонструвати роботу з перебоями або зовсім не…

09.12.2024

Водіям нагадали про типову зимову небезпеку, яка може призвести до ДТП

Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…

09.12.2024

Xiaomi представила свій другий електромобіль – кросовер Xiaomi YU7

Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…

09.12.2024

Що зміниться у правилах ввезення авто в Україну з 1 січня

З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…

09.12.2024

Чому не варто використовувати кондиціонер в авто взимку надто довго

Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…

09.12.2024