Якщо машина видає нехарактерні для нормальної роботи авто звуки – це означає, що є несправність. Експерти розповіли про 10 характерних звуків несправного автомобіля.
ТОП-10 звуків несправної машини, за версією видання UaMotors, виглядає так.
- У випадку, якщо чути звук, що чавкає, і автомобіль «веде» з боку в бік, швидше за все у вас прокол колеса . Якщо є необхідний інструмент та навички, то можна спробувати відремонтувати його на місці. Однак їхати машиною з проколотим колесом вкрай небезпечно.
- Металевий звук від одного з коліс, який змінюється в залежності від швидкості, може свідчити про ослаблені колісні болти або гайки . Необхідно зупинитися, перевірити кріплення коліс, затягнути болти чи гайки та продовжити рух на маленькій швидкості до найближчої майстерні чи магазину запчастин. У разі потреби можна викликати евакуатор.
- Хрускіт під час початку руху автомобіля при вивернутому рульовому колесі найчастіше у передньопривідних машин викликаний стукотом ШРУСа. Можна продовжувати їздити на такому автомобілі, але краще звернутися до фахівців до техцентру.
- Звонкий стукіт під дном повнопривідних або задньопривідних автомобілів може бути ознакою необхідності заміни хрестовини карданного валу . При появі такого стуку, особливо при перемиканні передач або різкому розгоні, важливо звернутися до фахівців сервісу, оскільки на швидкості карданний вал може відірватися , що призведе до аварії.
- Будь-які сторонні стуки в передній частині автомобіля, особливо в кермо , не можна ігнорувати. Причиною можуть бути люфти в рульовій рейці та наконечниках рульових тяг , ослаблені кріплення. Несправності в кермовому управлінні можуть бути критичними, тому важливо негайно звернутися до фахівців діагностики.
- Звуки, що доносяться з передньої частини автомобіля при їзді по нерівностях можуть вказувати на проблеми з амортизатором або кульовою опорою . Кульова опора несе на собі всю вагу автомобіля, тому будь-які стуки тут вимагають негайного візиту до автомеханіка.
- Скриготливий звук з колеса може говорити про знос гальмівних колодок . Така проблема веде до нерівномірної їзди та труднощів при гальмуванні. Не забувайте про регулярне обслуговування, особливо у сучасних автомобілів з датчиками зношування колодок.
- Низькочастотний стукіт у двигуні зі збільшенням обертів може бути викликаний зносом корінних підшипників. Це особливо часто зустрічається на зношених двигунах, і проблема ускладнюється недостатнім тиском олії. За таких ознак слід викликати евакуатор.
- Звук стукаючих шатунних підшипників у циліндрах може супроводжуватися підвищеним тиском олії. І тут необхідно негайно звернутися до фахівця.
- Металеві стукі при прискоренні можуть бути наслідком використання низькоякісного палива або несправності датчика детонації. Важливо відвідати автосервіс для діагностики та усунення проблеми.
Реклама