Статті

Чому водіям категорично не можна натискати на педаль гальма лівою ногою

Під час керування автомобілем з автоматичною коробкою передач (АКПП) суворо не рекомендується використовувати ліву ногу для гальмування. “Твоя МАШИНА” роз’яснює, чому це так.

Звичка і безпека: Водієві, який звик до механічної коробки передач (МКПП), використовувати ліву ногу для гальмування може бути небезпечно. У критичних ситуаціях він може неправильно реагувати, натискаючи лівою ногою занадто сильно на педаль гальма, що може спричинити різке і несподіване гальмування.

Ризик одночасного натискання на педалі: Використання лівої ноги для гальмування підвищує ризик одночасного натискання на педалі гальма і газу, що може призвести до непередбачуваної поведінки автомобіля та аварійних ситуацій.

Втома та контроль: Перемикання між правою та лівою ногою для керування автомобілем може призвести до стомлення та погіршення контролю над транспортним засобом, особливо в умовах інтенсивного руху або на незвичних дорогах.

Ергономіка та дизайн автомобіля: Автомобілі з АКПП розроблені з урахуванням використання правої ноги для гальмування. Розташування педалей та інші елементи керування адаптовані під цей принцип, що робить використання лівої ноги незручним і неефективним.

Використання лівої ноги для гальмування на автомобілях з АКПП може становити небезпеку як для водія, так і для оточуючих учасників дорожнього руху. Тому водіям слід суворо дотримуватися звичної та безпечної практики використання правої ноги для гальмування.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Який тиск у шинах має бути насправді

Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…

21.11.2025

Як уникнути шахраїв при купівлі авто з пробігом: практичні поради

Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…

21.11.2025

Як уникнути штрафу за неправильне використання покажчиків повороту

Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…

21.11.2025

Volkswagen представив електричний флагман ID.ERA із запасом ходу понад 1000 км

21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…

21.11.2025

У Китаї представлений новий Toyota RAV4: фото і характеристики

Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…

21.11.2025

Верховна Рада розглядає медичні перевірки для водіїв старше 65 років

Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…

20.11.2025