Статті

Чому автомобільні бренди відмовляються від великих седанів

Share

Зараз помічається деяка закономірність в автомобільній промисловості – низка люксових брендів поступово відмовляється від подальшого продажу своїх колись популярних флагманських седанів. З чим це може бути пов’язано, намагаємося відповісти у рамках цієї статті.

Флагманські седани раніше були гордістю та радістю багатьох автовиробників, оскільки вони займали лідируючі позиції в модельному ряду та пропонували все найкраще обладнання. Деякі з останніх компаній зрештою перейшли на моделі меншого розміру, що зробило ці розкішні седани ще важливішими як вид.

 Перенесемося сьогодні: на ринку, насиченому позашляховиками, здається, що флагманські седани пішли в минуле.  

Хоча BMW і Mercedes надали нам нові версії 7-ї серії та S-класу, а також абсолютно нові їхні електричні аналоги, це скоріше виняток із правил.

На даний момент Audi A8 практично здається занедбаною моделлю, хоча іноді з’являлися натяки та чутки про зовсім нову її версію. Однак фотографи-шпигуни не виявили жодного тестового прототипу новинки, а останні звіти припускають, що випуск автомобіля було перенесено як мінімум на 2027 рік.

Незважаючи на зневагу, минулого року Audi of America продала 2259 одиниць свого найпрестижнішого седана. Це крапля у морі, але продажі фактично зросли на 42% порівняно з 2022 роком.

Схожа історія спостерігається і в Lexus, де показує свій вік, незважаючи на низку покращень, що відбулися за останні роки. Тим не менш, у моделі справи не так добре, як

В останні роки численні флагманські седани також відійшли на другий план. Cadillac CT6 і Lincoln Continental були безцеремонно знищені в Америці, а Acura RLX майже п’ять років тому. Infiniti, з іншого боку, була без флагманського седана, здається, цілу вічність. Навіть компанія Jaguar, яка розробляла новий XJ, останню хвилину відключилася. Проте бренд працює над свого роду наступником.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Компанія Nissan скорочує виробництво, щоб зберегти життєздатність

Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…

23.06.2025

Експерт назвав найнебезпечніші поломки автомобіля та порадив, як їх уникнути

В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…

23.06.2025

Lexus готує нове спортивне купе SC: преміальний аналог наступної Toyota Supra

У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…

23.06.2025

Дебютував оновлений кросовер Kia EV6 GT: потужність 641 к.с., до 100 км/год за 3,5 секунди

Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…

23.06.2025

Чи можна ставити на авто акумулятор більшої ємності

Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…

23.06.2025

Як уникнути штрафу, якщо випадково став у крайньому правому ряду зі стрілкою праворуч

На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…

23.06.2025