Статті

Чому автомобільні бренди відмовляються від великих седанів

Share

Зараз помічається деяка закономірність в автомобільній промисловості – низка люксових брендів поступово відмовляється від подальшого продажу своїх колись популярних флагманських седанів. З чим це може бути пов’язано, намагаємося відповісти у рамках цієї статті.

Флагманські седани раніше були гордістю та радістю багатьох автовиробників, оскільки вони займали лідируючі позиції в модельному ряду та пропонували все найкраще обладнання. Деякі з останніх компаній зрештою перейшли на моделі меншого розміру, що зробило ці розкішні седани ще важливішими як вид.

 Перенесемося сьогодні: на ринку, насиченому позашляховиками, здається, що флагманські седани пішли в минуле.  

Хоча BMW і Mercedes надали нам нові версії 7-ї серії та S-класу, а також абсолютно нові їхні електричні аналоги, це скоріше виняток із правил.

На даний момент Audi A8 практично здається занедбаною моделлю, хоча іноді з’являлися натяки та чутки про зовсім нову її версію. Однак фотографи-шпигуни не виявили жодного тестового прототипу новинки, а останні звіти припускають, що випуск автомобіля було перенесено як мінімум на 2027 рік.

Незважаючи на зневагу, минулого року Audi of America продала 2259 одиниць свого найпрестижнішого седана. Це крапля у морі, але продажі фактично зросли на 42% порівняно з 2022 роком.

Схожа історія спостерігається і в Lexus, де показує свій вік, незважаючи на низку покращень, що відбулися за останні роки. Тим не менш, у моделі справи не так добре, як

В останні роки численні флагманські седани також відійшли на другий план. Cadillac CT6 і Lincoln Continental були безцеремонно знищені в Америці, а Acura RLX майже п’ять років тому. Infiniti, з іншого боку, була без флагманського седана, здається, цілу вічність. Навіть компанія Jaguar, яка розробляла новий XJ, останню хвилину відключилася. Проте бренд працює над свого роду наступником.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025