Чому автомобільні бренди відмовляються від великих седанів

0
69

Зараз помічається деяка закономірність в автомобільній промисловості – низка люксових брендів поступово відмовляється від подальшого продажу своїх колись популярних флагманських седанів. З чим це може бути пов’язано, намагаємося відповісти у рамках цієї статті.

Флагманські седани раніше були гордістю та радістю багатьох автовиробників, оскільки вони займали лідируючі позиції в модельному ряду та пропонували все найкраще обладнання. Деякі з останніх компаній зрештою перейшли на моделі меншого розміру, що зробило ці розкішні седани ще важливішими як вид.

 Перенесемося сьогодні: на ринку, насиченому позашляховиками, здається, що флагманські седани пішли в минуле.  

Хоча BMW і Mercedes надали нам нові версії 7-ї серії та S-класу, а також абсолютно нові їхні електричні аналоги, це скоріше виняток із правил.

На даний момент Audi A8 практично здається занедбаною моделлю, хоча іноді з’являлися натяки та чутки про зовсім нову її версію. Однак фотографи-шпигуни не виявили жодного тестового прототипу новинки, а останні звіти припускають, що випуск автомобіля було перенесено як мінімум на 2027 рік.

Незважаючи на зневагу, минулого року Audi of America продала 2259 одиниць свого найпрестижнішого седана. Це крапля у морі, але продажі фактично зросли на 42% порівняно з 2022 роком.

Схожа історія спостерігається і в Lexus, де показує свій вік, незважаючи на низку покращень, що відбулися за останні роки. Тим не менш, у моделі справи не так добре, як

В останні роки численні флагманські седани також відійшли на другий план. Cadillac CT6 і Lincoln Continental були безцеремонно знищені в Америці, а Acura RLX майже п’ять років тому. Infiniti, з іншого боку, була без флагманського седана, здається, цілу вічність. Навіть компанія Jaguar, яка розробляла новий XJ, останню хвилину відключилася. Проте бренд працює над свого роду наступником.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!