Статті

Названа причина, чому не варто прогрівати машину узимку зайвий раз

При низьких температурах акумуляторна батарея стикається зі збільшенням внутрішнього опору та зниженням ємності. Навіть якщо акумулятор справний і має достатньо енергії для запуску двигуна, він не почне заряджатися до прогрівання.

Як вказує автожурнал «За кермом», за температури до мінус 30 °С батарея може прийняти лише невелику кількість струму. Нагрів акумулятора до робочої температури, навіть якщо він розташований поруч із двигуном, потребує часу. Це може призвести до витрат акумулятором більшої кількості енергії на запуск двигуна, ніж він зможе відновити під час роботи в режимі холостого ходу, що створює ризик недостатнього заряду для подальшого запуску. Постійні спроби запустити двигун у холод і його робота на неодружених оборотах скорочують термін служби моторного масла .

Якщо заміна мастила проводиться на основі часу роботи двигуна, проблем не виникає. Але якщо враховувати лише пробіг, олія може втратити свої захисні якості вже після 2–3 тис. км. На малих оборотах справний двигун накопичує нагар повільніше, у той час як у зношених двигунів, особливо при використанні неякісної олії та палива, відкладення утворюються швидше. Рішенням може стати регулярна їзда на високій швидкості для спалювання відкладень при оборотах 4-5 тис. за хвилину. Для заряджання акумулятора в холодному гаражі рекомендується використовувати зовнішній зарядний пристрій, залишаючи батарею, підключену до автомобіля.

Важливо стежити за тим, щоб напруга заряджання не перевищувала 14,8 В. Якщо гараж занадто холодний і акумулятор не приймає заряд, його слід прогріти або перемістити в тепле приміщення. При наявності однієї акумуляторної батареї можна від’єднати без втрати налаштувань автомобіля, крім аудіосистеми. Якщо в машині дві батареї – основна та додаткова для збереження налаштувань, – їх можна заряджати окремо, минаючи необхідність переналаштування авто. Навіть якщо автомобіль не використовується всю зиму, рекомендується час від часу запускати двигун , особливо у відносно теплу погоду, і давати йому попрацювати не менше півгодини. Але це не забезпечує збереження заряду акумулятора, особливо за наявності енергоємних пристроїв, тому краще вимкнути клеми акумулятора.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

В Україні посилять покарання за порушення ПДР аж до конфіскації автомобіля

Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…

01.10.2025

Porsche показала футуристичний салон електричного Cayenne

Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…

01.10.2025

Названо 7 правил водіння вночі, які врятують від аварії та штрафу

Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…

01.10.2025

Toyota представить компактний SUV у стилі легендарного FJ Cruiser

Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…

01.10.2025

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025