Головна Статті Названа причина, чому не варто прогрівати машину узимку зайвий раз

Названа причина, чому не варто прогрівати машину узимку зайвий раз

0
553

При низьких температурах акумуляторна батарея стикається зі збільшенням внутрішнього опору та зниженням ємності. Навіть якщо акумулятор справний і має достатньо енергії для запуску двигуна, він не почне заряджатися до прогрівання.

Як вказує автожурнал «За кермом», за температури до мінус 30 °С батарея може прийняти лише невелику кількість струму. Нагрів акумулятора до робочої температури, навіть якщо він розташований поруч із двигуном, потребує часу. Це може призвести до витрат акумулятором більшої кількості енергії на запуск двигуна, ніж він зможе відновити під час роботи в режимі холостого ходу, що створює ризик недостатнього заряду для подальшого запуску. Постійні спроби запустити двигун у холод і його робота на неодружених оборотах скорочують термін служби моторного масла .

Якщо заміна мастила проводиться на основі часу роботи двигуна, проблем не виникає. Але якщо враховувати лише пробіг, олія може втратити свої захисні якості вже після 2–3 тис. км. На малих оборотах справний двигун накопичує нагар повільніше, у той час як у зношених двигунів, особливо при використанні неякісної олії та палива, відкладення утворюються швидше. Рішенням може стати регулярна їзда на високій швидкості для спалювання відкладень при оборотах 4-5 тис. за хвилину. Для заряджання акумулятора в холодному гаражі рекомендується використовувати зовнішній зарядний пристрій, залишаючи батарею, підключену до автомобіля.

Важливо стежити за тим, щоб напруга заряджання не перевищувала 14,8 В. Якщо гараж занадто холодний і акумулятор не приймає заряд, його слід прогріти або перемістити в тепле приміщення. При наявності однієї акумуляторної батареї можна від’єднати без втрати налаштувань автомобіля, крім аудіосистеми. Якщо в машині дві батареї – основна та додаткова для збереження налаштувань, – їх можна заряджати окремо, минаючи необхідність переналаштування авто. Навіть якщо автомобіль не використовується всю зиму, рекомендується час від часу запускати двигун , особливо у відносно теплу погоду, і давати йому попрацювати не менше півгодини. Але це не забезпечує збереження заряду акумулятора, особливо за наявності енергоємних пристроїв, тому краще вимкнути клеми акумулятора.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!


Дякуємо!

Тепер редактори знають.