Авто

Електромобіль Dacia Spring після оновлення став виглядати зовсім інакше

Компанія Dacia представила оновлену версію свого електромобіля Spring, який називає найдоступнішим на ринку. Зміни поколінь не відбулося, проте хетчбек отримав повністю нову зовнішність у фірмовому стилі та глибоко перероблений інтер’єр. Прийом замовлень на електромобіль відкриється цієї весни, прямий продаж стартує влітку.

Силова структура кузова крос-хетча, судячи з фото, не змінилася, але електромобілю серйозно змінили оформлення передньої частини і корми. Нові бампер і капот, переосмислена оптика, підкреслені колісні арки…. Нижні частини бортів прикрашені чорними накладками, а на кормі з’явилася глянсова поперечна вставка, яка візуально об’єднує ліхтарі з характерним «світловим підписом». Вперше для старших комплектацій пропонуватимуться 16-дюймові колеса.

Повністю нова передня панель доповнена 7-дюймовими приладами, які встановлюються вже в базовій комплектації, та центральним екраном діагоналлю до 10 дюймів для дорогих версій (для простих запропонують лише тримач для смартфона). Змін зазнали й кермо, селектор трансмісії та блок керування кліматом. Заявлені нові матеріали оздоблення та кольорові вставки, оформлення яких залежатиме від рівня оснащення.

Зміни в інтер’єрі дозволили збільшити багажник на 6%, до мінімальних 308 літрів із можливістю збільшення до 1004 літрів. Ще 35 літрів простору заховано під капотом.

Моторна гама Spring не змінилася: це, як і раніше, два електромотори на вибір на 45 і 65 к.с., але тепер потужніший двигун буде пропонуватися для збільшеної кількості комплектацій. З ним крос-хетч може прискоритися до 100 км/год за 14 секунд.

Компактна 26,8-кіловат-годинна батарея забезпечить запас ходу приблизно 220 кілометрів. На думку Dacia, цього досить, оскільки, за підрахунками виробника, середня дистанція щоденної поїздки власника Spring не перевищує 37 кілометрів. До складу силової електроніки увійшла оптимізована система рекуперації. Також Spring вперше запропонує двоспрямовану зарядку: до бортового акумулятора можна буде підключати сторонні споживачі.

Серед нововведень, які отримав електромобіль, також згадуються нові асистенти безпеки, що відповідають актуальним європейським стандартам.

Вартість електромобіля поки не названа, але Dacia вже пообіцяла, що Spring залишиться найдоступнішою моделлю батареї Європи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Dacia

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025