Взимку автомобілісти змушені регулярно прогрівати машину. І чим холодніше на вулиці, тим частіше і довше двигун працює на неодружених, а це означає, що набагато більше споживається палива.
Важливо пам’ятати, що з ПДР автомобіль може працювати на холостому ходу у дворі не більше 5 хвилин . Якщо на вулиці немає екстремального морозу, а середня зимова температура, цей час цілком достатньо для прогріву перед поїздкою. Зменшивши час роботи двигуна на неодруженому ходу, можна заощадити на бензині. Важливо розпочинати рух плавно і проїхати перші кілометри дворами, якщо це можливо.
Ще один спосіб заощадити на паливі – це використання гаража або підземного паркування . Щоб зменшити час прогрівання автомобіля взимку, краще ставити його у тепле приміщення.
Стиль керування також відіграє важливу роль. Взимку на дорогах рух сповільнюється через звуження проїжджої частини, погане очищення доріг та інші сезонні проблеми. Важливо не чинити опір цьому уповільненню і рухатися плавно без різких прискорень і гальмування. Також варто уникати пробок, виїжджаючи на дорогу раніше чи пізніше завантаженого годинника. При русі в пробках витрата палива може збільшитися вдвічі.
Використання якісного бензину , що відповідає рекомендаціям виробника автомобіля, ще один спосіб знизити витрати палива. Купівля дешевого бензину з низьким октановим числом може призвести до збільшення витрат палива та негативних наслідків для машини, таких як детонація двигуна та передчасне зношування.
В’язкість олії також впливає на витрату палива. Взимку рекомендується використовувати олію з меншою в’язкістю, щоб двигун швидше входив у робочий режим і зміг скоротити час роботи на холостому ході.
Зменшення ваги автомобіля також сприяє легкому руху. Регулярно очищайте машину від снігу та льоду, які накопичуються у порожнинах після снігопадів. Це допоможе знизити витрати палива, зазначив експерт.
Тиск у шинах опосередковано впливає витрата палива. Від нього залежить зчеплення та керованість автомобіля. Також важливо правильно налаштувати кути установки коліс, щоб шини зношувалися рівномірно і двигун не витрачав зайву енергію для керування автомобілем.