Взимку, особливо вранці, буває важко завести автомобіль. Досвідчені водії розповідають, чому виникають такі проблеми.
Причина номер один: Акумулятор.
По-перше, акумулятор потрібно прогріти, відключивши всі енергоспоживаючі пристрої. Одночасно увімкніть запалювання і дальнє світло, щоб електроліт прогрівся і виробив достатню кількість енергії. Вимкніть зчеплення і перемикання передач – ці операції допоможуть прогріти акумулятор і масло в трансмісії.
Відпустіть ручне гальмо і поставте важіль у нейтральне положення, не прискорюючись. Поверніть ключ у положення “старт” і повністю вичавіть зчеплення.
Щоб уникнути перегріву, не використовуйте стартер довше 15 секунд. Якщо двигун не запустився відразу, повторіть всі кроки протягом однієї хвилини.
Причина № 2 – свічки запалювання
Перевірте свічки запалювання при працюючій системі запалювання. Від’єднуйте дроти від свічки по одному; якщо звук двигуна не змінюється після від’єднання одного дроту за іншим, то свічка несправна.
Якщо свічки запалювання залиті, вийміть і перевірте їх по черзі. Якщо бензинові, то переливається паливо. Білий дим, що виходить з вихлопної труби при спробі запуску двигуна, також може свідчити про несправність.
Цю проблему можна вирішити, продувши циліндри і висушивши свічки запалювання. Відкрийте дросельну заслінку на карбюраторі. Прокрутіть двигун за допомогою стартера з прискоренням. Повітря потрапляє в камеру згоряння, і свічки трохи просушуються. Однак, свічки запалювання слід очищати вручну. Вийміть свічку і почистіть її щіткою та спеціальним миючим засобом. Важливо не тільки висушити її, але й прогріти перед тим, як повернути в камеру згоряння.
Якщо свічка запалювання забруднена, це свідчить про низьку якість палива, засмічення фільтра або несправність інжектора чи карбюратора. Найкращим рішенням у цьому випадку є заміна свічки в зборі. Якщо вони знову почнуть чорніти, слід почистити всю систему.
Причина № 3 – Стартер.
Перевірте позитивний провід стартера, підключений до акумулятора, на наявність контакту або пошкоджень. Якщо він від’єднаний або зламаний, з’єднайте його знову. Якщо з’єднання в нормі, швидше за все, акумулятор розрядився. Увімкніть фару, і якщо світло слабке, акумулятор потребує заряджання.
Якщо фара справна, від’єднайте дроти від контактів “30” і “50” замка запалювання і під’єднайте їх. Якщо стартер починає крутити, це означає, що несправний замок запалювання. Замініть дроти і запустіть автомобіль.
Якщо клеми акумулятора вкриті білим нальотом, стартер повільно крутить через окислення. Вручну видаліть відкладення і замініть клеми.
Причина №4: Паливо.
Неякісний бензин забиває фільтр, окислює масло і негативно впливає на роботу двигуна. Якщо регулярно їздити на такому пальному, в інжекторах поступово утворюються відкладення, які перешкоджають роботі двигуна і призводять до його глушіння.
Таке пальне слід повністю злити, а бак очистити.
Причина №5 – масло.
Масло може замерзнути, стати густим і в’язким, обводнитися і погіршити якість. Замерзлу оливу потрібно “розтопити”. Для підігріву піддону картера можна використовувати спеціальні передпускові підігрівачі двигуна.
Взимку слід обирати оливи на синтетичній основі.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment