Чому двигун авто не запускається в мороз: 5 поширених причин

Час читання: 2 хв.
0

Взимку, особливо вранці, буває важко завести автомобіль. Досвідчені водії розповідають, чому виникають такі проблеми.

Причина номер один: Акумулятор.

По-перше, акумулятор потрібно прогріти, відключивши всі енергоспоживаючі пристрої. Одночасно увімкніть запалювання і дальнє світло, щоб електроліт прогрівся і виробив достатню кількість енергії. Вимкніть зчеплення і перемикання передач – ці операції допоможуть прогріти акумулятор і масло в трансмісії.

Реклама

Відпустіть ручне гальмо і поставте важіль у нейтральне положення, не прискорюючись. Поверніть ключ у положення “старт” і повністю вичавіть зчеплення.

Щоб уникнути перегріву, не використовуйте стартер довше 15 секунд. Якщо двигун не запустився відразу, повторіть всі кроки протягом однієї хвилини.

Причина № 2 – свічки запалювання

Перевірте свічки запалювання при працюючій системі запалювання. Від’єднуйте дроти від свічки по одному; якщо звук двигуна не змінюється після від’єднання одного дроту за іншим, то свічка несправна.

Якщо свічки запалювання залиті, вийміть і перевірте їх по черзі. Якщо бензинові, то переливається паливо. Білий дим, що виходить з вихлопної труби при спробі запуску двигуна, також може свідчити про несправність.

Цю проблему можна вирішити, продувши циліндри і висушивши свічки запалювання. Відкрийте дросельну заслінку на карбюраторі. Прокрутіть двигун за допомогою стартера з прискоренням. Повітря потрапляє в камеру згоряння, і свічки трохи просушуються. Однак, свічки запалювання слід очищати вручну. Вийміть свічку і почистіть її щіткою та спеціальним миючим засобом. Важливо не тільки висушити її, але й прогріти перед тим, як повернути в камеру згоряння.

Якщо свічка запалювання забруднена, це свідчить про низьку якість палива, засмічення фільтра або несправність інжектора чи карбюратора. Найкращим рішенням у цьому випадку є заміна свічки в зборі. Якщо вони знову почнуть чорніти, слід почистити всю систему.

Причина № 3 – Стартер.

Перевірте позитивний провід стартера, підключений до акумулятора, на наявність контакту або пошкоджень. Якщо він від’єднаний або зламаний, з’єднайте його знову. Якщо з’єднання в нормі, швидше за все, акумулятор розрядився. Увімкніть фару, і якщо світло слабке, акумулятор потребує заряджання.

Якщо фара справна, від’єднайте дроти від контактів “30” і “50” замка запалювання і під’єднайте їх. Якщо стартер починає крутити, це означає, що несправний замок запалювання. Замініть дроти і запустіть автомобіль.

Якщо клеми акумулятора вкриті білим нальотом, стартер повільно крутить через окислення. Вручну видаліть відкладення і замініть клеми.

Причина №4: Паливо.

Неякісний бензин забиває фільтр, окислює масло і негативно впливає на роботу двигуна. Якщо регулярно їздити на такому пальному, в інжекторах поступово утворюються відкладення, які перешкоджають роботі двигуна і призводять до його глушіння.

Таке пальне слід повністю злити, а бак очистити.

Причина №5 – масло.

Масло може замерзнути, стати густим і в’язким, обводнитися і погіршити якість. Замерзлу оливу потрібно “розтопити”. Для підігріву піддону картера можна використовувати спеціальні передпускові підігрівачі двигуна.

Взимку слід обирати оливи на синтетичній основі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!