Дослідження, проведене Infosiga, Інформаційною системою управління дорожньо-транспортними пригодами, засвідчило, що 2022 року 357 велосипедистів загинули в заторах на бразильських дорогах. Це відповідає майже одній смерті на день. На додаток до ігнорування мінімальної безпечної відстані, різниця у швидкості між велосипедистами та автомобілями збільшує рівень смертності.
Днями комітет зі спорту Палати депутатів проведе публічні слухання. Намір полягає в тому, щоб обговорити зниження обмеження швидкості автомобілів у містах, щоб забезпечити більшу безпеку пішоходів і велосипедистів у великих бразильських центрах і столицях. Представник депутат Марсіо Маріньо стверджує, що Бразилія підписала Стокгольмську декларацію, яка рекомендує встановити обмеження швидкості 30 км/год у міських районах. Парламентарій також наголосив, що Національна політика в галузі міської мобільності визначила у своїх керівних принципах пріоритет немоторизованих видів транспорту.
“Спортсмени, які тренуються щодня, щоб мати можливість поліпшити свої результати і, таким чином, досягти видатних результатів на своїх змаганнях, також є жертвами дорожнього руху. Це відволікає увагу від вашої підготовки, додаючи ще один елемент у вашу робочу рутину”, – заявив парламентарій.