Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників погодився перевести свої електромобілі, які продаються в Північній Америці, на зарядний стандарт Tesla. Водночас європейська компанія не відмовляється від планів розвитку власної мережі «швидких» зарядок. Її термінали будуть присутні, у тому числі, і в Новому Світі.
Перехід відбудеться за тією ж схемою, як і у випадку з іншими виробниками, які вже уклали угоду з компанією Ілона Маска. З 2024 року електромобілі Mercedes-Benz із портом CCS зможуть заряджатися на станціях Supercharger за допомогою адаптера: можливість використовувати його з’явилася цієї весни. Загалом йдеться про 12 з лишком тисяч точок зарядки, розташованих у США, Канаді та Мексиці.
У 2025 році необхідність у перехіднику відпаде: нові машини одразу оснащуватимуться роз’ємами північноамериканського національного стандарту (North American Charging Standard, NACS), який розробила Tesla.
Що стосується власної мережи Mercedes-Benz High-Power Charging, до кінця цього десятиліття вона має налічувати понад 2 тисячі станцій з більш ніж 10 тисячами окремих зарядок, які розташуються на території ключових для електромобільного ринку країн по всьому світу. У Північній Америці буде понад 400 таких станцій і понад 2,5 тисячі зарядок, які обладнають конекторами двох типів — NACS і CCS1. Перші такі станції відкриються у Штатах у четвертому кварталі цього року. Користуватись ними зможуть власники електромобілів будь-яких брендів — не лише Mercedes-Benz.
Першими європейськими автовиробниками, які вирішили прийняти NACS як новий стандарт, стали родинні Volvo та Polestar. У самих Штатах, де мережа Supercharger є найбільшою, тим же шляхом вже вирішили піти Ford, General Motors, Rivian і ще низка компаній. Паралельно Tesla уклала угоди з виробниками відповідного обладнання ChargePoint, ABB, Tritium і Freewire.