Сьогодні настали такі часи, коли водії найчастіше обирають собі кросовери. Але зробити вибір складно. Ринок перенасичений варіантами – німцями, японцями, корейцями тощо. Але те, що можу сказати, так це те, що найкращий вибір це Acura MDX.
А чи це насправді чи ні, Ви вирішите самі, прочитавши статтю до кінця.
Лаконічний салон Acura MDX на білій шкірі.
Це кросовер у третьому своєму поколінні, що є моделлю преміального бренду від японської компанії Honda. Власне всі напрацювання японської компанії втілилися в цьому автомобілі. Він випускався з 2014 до 2020 року і зараз запропонований на вторинному ринку Росії.
Візуально автомобіль виглядає досить дивно, але при цьому здатний досі приковувати до себе увагу.
Звичайно ж, дана модель має досить багате оснащення. Він має світлодіодну оптику головного і заднього освітлення. Має всілякі електричні регулювання в салоні, обдування та обігріву, а також деяких електронних помічників.
Але це все є й інших, тією чи іншою мірою, але моя мета – показати Вам його переваги перед рештою.
До речі, цей кросовер може похвалитися силовим агрегатом V6 на 3.5 літри, який видає 290 кінських сил.
Інтелектуальний повний привід SH-AWD
Це, мабуть, найголовніша особливість цього породистого кросовера перед рештою конкурентів.
У нього “постійний” повний привід, який вміє розподіляти момент, що крутить, не тільки між задньою і передньою віссю у співвідношення 70/30 ( у потрібний момент 50/50 ), а й між задніми колесами.
Коротко: у повороті зовнішнє заднє колесо може взяти на себе до 100% навантаженості та буквально вкручувати машину в поворот.
Розумна світлодіодна оптика
Передня оптика зроблена за технологією Eagle Eyes. Як вона висвітлює дорогу, так не може, мабуть, жоден із конкурентів цього кросовера тих самих років виробництва. До того ж вона адаптивна та дуже енергоефективна.
Потужна, динамічна і при цьому економічна
Acura MDX досить сильна. Вона швидко прискорюється при обгонах. Порівняно з тим самим Cadillac XT5, який не їде при натисканні на педаль газу, Acura MDX відчувається ракетою. При цьому тут VTEC, який відключає половину циліндрів при повільній їзді, що дозволяє досягти витрати в 9-10 л/100 км по трасі. І це при об’ємі 3.5 літра.
Найвищий бал з безпеки
Нескромно, але це найбезпечніший автомобіль серед своїх однокласників. Крім допоміжних систем, безпечним його робить посилений кузов. Він отримав найвищі показники у багатьох краш-тестах.
Скромна ціна – це його перевага
І, нарешті, ціна цього преміум-кросоверу в порівнянні з рештою просто смішна. Нові звичайно вже такі зараз не дістати, але ті, що є у продажу на вторинному ринку з невеликими пробігами, коштуватимуть в районі 1-2 млн гривень. І це за машини досить нових років.