Деякі автомобілісти, купивши машину з повним приводом та численними електронними помічниками, впевнені, що тепер їм не страшний ні ожеледиця, ні снігові замети.
Багато сучасних автомобілів можуть похвалитися цілим набором електронних помічників. Всі ці системи активної безпеки створені, щоб допомогти водієві у деяких повсякденних ситуаціях, але жодна з них не може кинути виклик законам фізики.
Зазвичай автовиробники вказують в інструкції з експлуатації які обмеження існують для цих електронних систем. Наприклад, на всіх сучасних моделях Volvo система City Safety працює на швидкості до 50 км/год, а Pilot Assist – на швидкостях до 130 км/год. Але це максимальні значення за ідеальних погодних умов. При погіршенні дорожньої ситуації головне завдання водія самостійно вибрати безпечну швидкість. Перевищення у складних погодних умовах неприпустимі.
Навіть якщо на автомобілі встановлено гарну зимову гуму, швидкість матиме вирішальне значення для безпеки. Жодна з нині існуючих систем не здатна запобігти втраті управління на слизькій дорозі, якщо швидкість руху суттєво перевищена. Просунута система повного приводу дасть перевагу тільки на початку руху, на низьких швидкостях. Система стабілізації допоможе вирівняти автомобіль лише за невеликому заметі.