Показано новий Subaru WRX 2023 року: більше потужності та агресивна зовнішність

Час читання: 3 хв.
0

Нещодавно компанія Subaru офіційно представила оновлену модель Impreza . При цьому поки що не зрозуміло, чи з’явиться на ринку хетчбек WRX. Однак це не заважає незалежним дизайнерам уявляти своє бачення потенційної новинки. Рендерні зображення Subaru WRX 2023 минулого тижня були опубліковані в Мережі.

Судячи з рендерів, основна форма нового автомобіля запозичена у хетчбека Impreza MY23 з ширшими радіаторними ґратами. Новий Субару WRX 2023 отримав великі легкосплавні диски від tS Sportwagon, оригінальні накладки на колісні арки та, природно, повітрозабірник на капоті, який є відмінною рисою моделі. Розширені передні та задні крила надають хетчбеку класичний вил ралійного автомобіля. На кормі «японця» можна побачити одразу чотири патрубки вихлопної системи, що говорить про те, що він може отримати досить потужний силовий агрегат. Трохи вище розташовується потужне антикрило, що виступає над дахом. Кормові ліхтарі отримали роздільну конструкцію з кількома відростками (фото: whichcar.com.au ).

У передній частині нового Subaru WRX 2023 розміщена компактна решітка радіатора. Вона чудово поєднується з великим бампером. У нього вбудовані три масивні отвори повітрозабірні, два з яких з боків доповнені додатковими елементами освітлення. Уздовж всього лицьового бампера тягнуться вигнуті пластикові вставки, які роблять екстер’єр автомобіля більш агресивним. Окремо варто відзначити, що хетчбек отримав досить низький кліренс. Це вкотре наголошує, що перед нами ралійний автомобіль. Ще раз нагадаємо, що представлені рендери – це лише плід фантазії незалежного дизайнера. Виробник поки що офіційно не анонсував вихід на ринок даної моделі. Не було не ескізів хетчбека, жодного тестового прототипу.

Крім нового Субару WRX 2023 в Мережі також було опубліковано рендер модифікації SRI. Їх створив дизайнер Рейн Пріск. За основу автомобіля було взято версію 22B, випущену на честь успішного виступу японської компанії в Чемпіонаті світу з ралі. При цьому ця машина ніколи не була представлена ​​у варіації STI. Судячи з рендерів, автомобіль із 4-дверного перетворився на 2-дверний. І така версія моделі виглядає навіть стильніше. Однак для повної гармонії двері могли б бути довшими. При цьому автомобіль втратив чорні крила, які викликали багато суперечок у шанувальників марки. Зі змін також можна відзначити встановлення золотих легкосплавних дисків, які ідеально контрастують із синім корпусом «японця». Крім того, модель отримала розширені бічні спідниці та масивне антикрило на кормі. Звичайно, що машині дістався занижений кліренс.

За офіційною заявою японського виробника, найближчим часом WRX STI на ринку не з’явиться. Принаймні із традиційними двигунами внутрішнього згоряння. У цьому компанія виключила вихід електрифікованого варіанта моделі. Це з жорсткими нормами викидів на багатьох ринках. І тут більшість брендів переключаються інші країни, наприклад, Китай. Але Субару вирішив зробити інакше. Спочатку ходили чутки, що STI представлять влітку, довівши віддачу його 2,0-літрового двигуна до 400 к.с. Але цього так і не сталося. При цьому наприкінці минулого року на автосалоні Токіо був представлений концепт STI E-RA. Цілком ймовірно, що саме він ляже в основу майбутньої новинки. Але поки японська компанія зосередила свої зусилля на більш прибутковому сегменті. І першопрохідником у цьому плані став електричний паркетник Solterra.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!