Обов’язковий техогляд в Україні планували запровадити ще восени 2022 року, але відклали через повномасштабну війну – ймовірно, його запровадять у 2023 році, хоча остаточного рішення поки що немає. Проте вже зараз ясно, що близько 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд.
Про причини пише bigmir.авто.
Перша проблема у автомобіля “у віці” з’явиться з каталізатором або сажевим фільтром. Вони відповідають за екологічність авто та служать близько 300 тисяч км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер. Справа в тому, що їхня вартість просто надхмарна – Skoda Octavia 2012 року (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).
Можуть не пройти техогляд і авто з американською оптикою: стандарти світла у США та Євросоюзі різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Деяким доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар та омивачі.
Також у ході ТО перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.