Багато автовласників кидають свої машини на стоянці з вивернутими колесами. Одні це роблять, навіть не замислюючись, залишаючи авто після маневрів під час паркування. Інші – викручують колеса цілеспрямовано. І є свої пояснення. Як, втім, і протиставлення.
Деякі водії вважають, що з викрученими колесами машину не евакуювали. Однак, це не так. У нас давно орудують на вулицях маніпулятори, а ті, що тягають порушників за диски, вантажать на борт за чотири колеса. Так що, як не крути, хитрість не «прокатить» .
Крім того, припарковавшись таким чином, ви ризикуєте створити проблеми іншим водіям. Адже вивернуте колесо може «зжерти» додатковий простір, часом такий необхідний для виїзду зі стоянки або при маневрах у дворі. В іншому випадку, можна повернутися на паркування до «розбитого корита».
Втім, куди страшніше, якщо автомобіль оснащений гідропідсилювачем керма. І захист від відкату за схемою «уперся колесом у бордюр — зафіксував машину» може виявитися вкрай болючим, як для самого «залізного коня», так і для його вершника. А все тому, що при тривалій зупинці з колесами, вивернутими до упору, є ризик, що Гур досить швидко вийде з ладу. Причиною тому збільшене навантаження на насос підсилювача.
А крім нього ще й скоротиться ресурс ШРУСу. Тому, як просто втрачають властивості еластичності гумові елементи. Більше того: через надмірне натягування можуть лопнути масляні патрубки, залишивши автовласника і без підвіски, і без керма. Як наслідок, і без грошей, які знадобляться на заміну та ремонт. Тому куди краще поставити транспортний засіб на передачу, «ручник» або електронне гальмо стоянки.
Аналогічних проблем чекатиме і господарям машин з ЕУР, який насправді є електро-гідропідсилювачем рульового колеса. Іншими словами, замість механічного насоса тут встановлений електричний, але в іншому тут все та ж гідравлічна рейка та контури. Тому побережіть шланги від розриву і не викручуйте «бублик» по «максималці».