Дані, що показує бортовий комп’ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають експерти, багато показників далеко не завжди відповідають реальності і можуть вводити в оману.
Особливо це стосується витрати палива. Практично немає моделі, де реальна витрата збігається із заявленою або відображеною на екрані. Різниця може сягати кількох літрів на 100 км, що значно спотворює картину. Виробники часто перекладають відповідальність на водіїв, посилаючись на різке прискорення, часте перемикання передач, агресивне натискання на газ, а також на зовнішні фактори – неякісне паливо, пробки чи перепади температур. Проте навіть з урахуванням цих чинників реальні показники не повинні так сильно відрізнятися від заявлених, що нерідко призводило до скандалів і судових позовів проти провідних автоконцернів.
Також не варто повністю довіряти спідометру: при швидкості 100 км/год він зазвичай завищує реальну швидкість приблизно на 5%, а при 130 км/год – на 7-8%, не враховуючи знос шин, покриття дороги та інші фактори.
Ще одна технологія, яка часто викликає суперечки, – система Start-Stop. Вона повинна економити паливо, вимикаючи двигун у пробках, але на практиці водії часто скаржаться на її нав’язливу роботу та повільне рушання. Ефект помітний лише при зупинці понад 10 секунд, а в умовах міста постійне включення і вимикання двигуна нівелює економію, що неодноразово ставало предметом скарг та судових позовів проти великих брендів.