Вже 6 липня набуде чинності постанова ЄС, яка вимагає кількох обов’язкових систем у нових автомобілях.
Липневі зміни є результатом постанови ЄС, яка затверджує обов’язкове обладнання автомобілів, дозволених для використання в Європейському Союзі, пише портал inPoland.
Кожен автомобіль, щоб отримати дозвіл, повинен мати встановлені інноваційні електронні системи, наприклад, інтелектуальний контроль швидкості.
Як працює така система? Контроль швидкості відстежує, наскільки швидко їде водій, і в найсучасніших версіях може, наприклад, автоматично знижувати швидкість. Але зазвичай це просто повідомлення, що водій рухається занадто швидко.
Ще однією з обов’язкових систем для нових автомобілів стане так званий чорний ящик. Він функціонує подібно до пристрою, встановленого в літаках, і використовується для запису роботи багатьох елементів, наприклад, швидкості, використання гальма, ременів безпеки або подушок безпеки. Все це для того, щоб у разі аварії служби могли легко встановити причини ДТП.
Хоча 2022 рік уже приніс суттєве підвищення штрафів, цієї осені на жителів Польщі чекає ще одна зміна. Відповідно до змін у ПДР, з 17 вересня набирають чинності нові штрафи для рецидивістів (так звані подвійні штрафи). Тобто, за повторне правопорушення протягом двох років водій заплатить штраф у подвійному розмірі.
Законом передбачено нові штрафи з подвійними ставками у разі найнебезпечніших правопорушень: (перевищення швидкості щонайменше на 31 км/год; ненадання дороги пішоходам; неправильний обгін; в’їзд на залізничний переїзд після опущення шлагбаумів або ввімкнення червоного світлофора).
Зміни можуть також стосуватися штрафних балів. Вони анулюватимуться лише через два роки, а не через рік, як зараз. Причому цей термін буде рахуватися не з моменту видачі штрафу, а з моменту його оплати.