КрАЗ-255Б – це вантажний автомобіль високої прохідності, що випускався з 1967 по 1994 роки на Кременчуцькому автомобільному заводі. Серед водіїв він мав прізвиська: «місяцехід», «лапотник», «лаптежник», «лапоть»
Машина мала колісну формулу 6х6, успадковану від базового прототипу – КрАЗ-214Б. Від нього ж машина отримала і базове компонування. При цьому вона отримала досконаліший «движок” ЯМЗ-238, а також шини широкого профілю, оснащені центральною системою регулювання тиску. Основним його призначенням було транспортування вантажу, а також особового складу радянської армії по обладнаних дорогах і бездоріжжі.
Кабіна вантажівки була розрахована на три посадочні місця і формувалася з дерев’яного каркаса, обшитого листовим металом.
Серед додаткового устаткування, що монтувалося на КрАЗ-255Б, можна відмітити:
– передпусковий підігрівач силового агрегату;
– центральна система регулювання тиску повітря в шинах;
– лебідка; – устаткування для перевезення лісу;
– зчіпний пристрій.
Говорячи про технічну складову машини, можна відмітити двохклапанний силовий агрегат ЯМЗ-238. Його потужність дорівнювала 240 кінським силам.
Зчеплення було також від ЯМЗ-238, що мало два диски. КПП узяли від ЯМЗ-236Н. Вона мала шість передач і була механічного типу.
Також вантажівка отримала роздавальну коробку механічного типу, що мала міжосьовий диференціал, а також коробку відбору потужності.
КрАЗ-255Б мав повний привід на усі три мости. Вони оснащувалися двоступінчатим редуктором і шарнірами рівних кутових швидкостей.
Підвіску вантажівка отримала ресорну, при цьому передня мала гідравлічні амортизатори-телескопи двосторонньої дії, а задня була збалансованого типу. Кермо оснащувалося гідравлічним підсилювачем поршневого типу.
Гальмівна система – барабанного типу з пневмоприводом, гальмо стоянки ж було барабанне, і воно впливало на механічну трансмісію.
У 1979 році була випущена модернізована версія цього автомобіля КрАЗ-255Б1. Вона мала незначні зміни в конструкції, а також роздільний привід гальм. «Косметично» мінялося світлотехнічне устаткування.