Чи потрібно використовувати ручне гальмо на автомобілях з АКПП?

Час читання: < 1 хв.
0

Складно посперечатися з тим, що автоматичні коробки передач незабаром будуть витіснені автоматичною трансмісією. Однак у автомобілістів, як і раніше, виникають питання про те, як потрібно користуватися АКП. Наприклад, найпоширенішою темою суперечок є гальмо стоянки. Водії впевнені, що «ручником» на автомобілі з автоматичною коробкою взагалі взагалі заборонено користуватися.

Усі АКПП мають режим “Паркінг”. Залишаючи машину, зазвичай ставлять саме цей режим. У цьому режимі механізм у вигляді шестерні та коромисла з шипом, який входить між зубцями шестерні, блокує вал коробки та не допускає руху. У такому положенні вся маса автомобіля лягає на шпильку. Коли автомобіль стоїть на рівній поверхні, проблем це не становить. Однак на схилі ситуація кардинально змінюється.

Сильне навантаження в режимі “Паркінг” без використання “ручника” призводить до повільної деформації механізму. Режим «Паркінг» починає погано вмикатися. З’являється нехарактерний тріск.

Реклама

Залишаючи машину з АКПП на схилі, водій повинен діяти так:

  • Натиснути педаль гальма;
  • Затягнути “ручник”;
  • Перевести селектор у режим “Паркінг”.

Виїжджаючи водій повинен діяти так:

  • Утримувати педаль гальма;
  • Вимкнути режим “Паркінг”;
  • Зняти “ручник”.

Якщо автомобіль з АКПП залишається на рівній поверхні, використовувати «ручник» необов’язково.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!