«АвтоПортал» розглянув автомобілі з найбільшою кількістю поломок за останні роки, адже покупка автомобіля є фінансовою витратою, тому надійність має велике значення для гаманця.
Можна не сумніватися в тому, що покупка автомобіля важливий крок через великі фінансові витрати. Поточний ринок пропонує нам нескінченні змінні, особливо зараз, коли гібридний і електричний автомобіль отримали остаточний поштовх, але однією з головних турбот водіїв є надійність, незалежно від того, який автомобіль купується.
Те, що автомобіль не створює нам проблеми дуже важливо. А якщо це вже старий автомобіль, то тим більше важливо. Не дарма багато охочіше купують новий, навіть якщо він нижчого статусу і якості.
Автомобілі від 3 до 10 років
У рейтинг входять автомобілі у віці від 3 до 10 років, тобто продані в період з 2011 по 2018 рік. Крім того, дослідження обмежені найпопулярнішими транспортними засобами, тими, які досягли не менше 10 000 зареєстрованих одиниць. Це генерує діапазон з 109 автомобілів, що відповідають 25 брендам, які в 2020 році постраждали від 3,4 мільйона поломок, приблизно на 10% менше, ніж в попередньому році в результаті наслідків пандемії. KIA Ceed 2011 це модель, яка постраждала від більшості поломок за останні 10 років.
Саме COVID-19 був в значній мірі відповідальний за основну поломку: батарею. Тривалі періоди, протягом яких транспортні засоби перебували в невживаному виконанні, викликали численні скиди і поломки, пов’язані з цим важливим елементом нашого автомобіля, на який припадає 46,3% від загального числа інцидентів.
За ним слідують, з 15,9%, поломки, пов’язані з двигуном і його управлінням. Також відмови стартерного двигуна і запалювання з 10% від загального числа.
Найменш надійні автомобілі
Як тільки основи дослідження закладені, ми приступаємо до поглиблення результатів, починаючи зі списку найменш надійних автомобілів в поточному ринку старих автомобілів, розділених за сегментами.
сегмент А
Smart forfour 2015 до 2018
Smart fortwo 2015 до 2016
FIAT Panda 2011
FIAT 500 2015
сегмент B
Hyundai i20 з 2011 по 2014 рік
Опель Меріва 2017
Renault Clio з 2014 по 2015 рік
Peugeot207 2012
Peugeot 208 2012 року
сегмент C
KIA Ceed з 2011 до 2013 року
Peugeot 308 з 2011 по 2012 рік
KIA Sportage 20111
Рено Scenik 2015
Renault Kangoo з 2016 до 2018 року
Nissan Qashqai з 2017 до 2018 року
сегмент D
SEAT Альгамбра з 2013 по 2015 рік
Фольксваген Шаран з 2012 по 2014 рік
Ford S-Max з 2016 по 2017
Легкові фургони
Ford Transit з 2014 по 2017
Опель Віваро 2017
KIA Ceed 2011 року є найменш надійним транспортним засобом в дослідженні, з частотою поломки 52,7 на тисячу. Серед його найбільш поширених поломок проблеми зі стартером акумулятора, двигуном, паливним насосом, ланцюгом ГРМ і свічками запалювання. Hyundai i20 займає друге місце в світовому рейтингу, з його слабким місцем в свічках запалювання і ключі запалювання. Також заслуговують на увагу SEAT Alhambra і Volkswagen Sharan, які часто давали своїм власникам проблеми в рециркуляції газу і уприскуванні AdBlue.
Серед автомобілів, які погіршують батарею частіше, ніж зазвичай, Smart forfour, Opel Insignia, Nissan Qashqai, Ford S-Max і Renault Kangoo.
З іншого боку, є моделі, які виділяються своєю надійністю, будучи дуже розумною покупкою в більшості випадків:
БМВ X3 2018
Сузукі Свіфт 2018
Фольксваген Поло 2018
МІНІ 2018
SEAT Ібіца 2018
BMW 4 серії 2018
Мерседес GLC 2018
BMW 5 серії 2018
Мерседес Е-клас 2018
Audi A3 2018
BMW 1 серії 2018
KIA Sportage 2018
Audi A4 2018
Рено Каптур 2018
Audi Q5 2018
BMW 3 серії 2018
BMW X1 2018
Volvo XC60 2018
BMW 2 серії 2018
2018 Мазда CX-5
Як ми бачимо, німецькі бренди BMW і Mercedes займають більшу частину цього рейтингу, тому вони, як правило, є безпечною ставкою. Правда, в цьому списку фігурують тільки моделі 2018 року, тобто новітні з усіх, які увійшли до дослідження і які через короткий час використання рідше ламаються. Серед автомобілів з більш ніж п’ятирічним стажем поряд з іншими виділяються BMW 1 і 3 серії, MINI, Audi A3 і A4, а також інші більш скромні, такі як Dacia Sandero і Ford Fiesta.
Очевидно, що всі ці дані є не чим іншим, як простими ознаками загальної тенденції і їх не варто сприймати як незаперечний факт, адже кожен автомобіль індивідуальний, особливо при використанні, його стан багато в чому залежить від того, як про нього подбав його попередній власник.