Фахівці розповіли, які кузовні елементи автомобіля може вразити корозія і які місця вимагають уваги власника.
В автомобілі найчастіше страждає верхня кромка лобового скла на місці примикання лобового скла і даху автомобіля. Перш за все в це місце потрапляють камені, що летять з-під коліс і при неакуратному демонтажі тріснутого лобового скла. При появі перших відколів на цьому місці слід негайно підфарбувати постраждале місце. Можна скористатися фарбою для автомобіля, яка продається у вигляді баночки з пензлем, схожою на лак для нігтів. При заміні лобового скла необхідно стежити за тим, щоб майстер не подряпав кузов автомобіля. При цьому отвір потрібно обробити антикорозійним грунтом, щоб уникнути проблем в майбутньому.
Фахівці видання «За кермом» також вказали на те, що на багатьох позашляховиках петлі часто вже не заховані всередину кузова, а винесені назовні. Іржа дуже часто з’являється через те, що фарба на цих місцях протирається до металу і при попаданні вологи швидко з’являється іржа. Вирішувати цю проблему можна тільки своєчасної ревізією. Якщо так вийшло, що іржа дала про себе знати, то спробуйте зачистити проблемне місце і підфарбуйте зачищені місця.
Вогнища корозії, найчастіше, з’являються на куточках задніх крил і навколо місць кріплення бампера до крила. Причин появи таких «болячок» може бути багато, але основна криється в тому, що через рухомість бампера щодо кузова фарба протирається до металу, але також проблема може критися в слабкій антикорозійній обробці кріплення при складанні. Слід очистити це місце від великих шматків іржі, а потім знежирити, висушити і підфарбувати.
Через особливості конструкції крила, підкрилки, арки і лонжерони є відмінною середовищем для появи іржі. Вся справа в тому, що зварні з’єднання і заводський брак при фарбуванні практично моментально притягають корозію. Також корозія може з’являтися через дрібних ДТП, притертість або попадання каміння. Фахівці рекомендують стежити за станом водовідвідних каналів. Якщо почали помічати, що вода після дощу або миття не йде з каналів, то панель потрібно демонтувати, а решітки прочистити жорстким проводом в м’якій ізоляції або подібним предметом, після чого промити чистою водою.
Корозія може швидко з’являтися на стійках і порогах з внутрішньої сторони кузова. Згодом двері кузова можуть просідати через додаткового обладнання, на кшталт звукової системи або шумоізоляції. Кут двері починає чіпляти дверний проріз і протирає фарбу, на місці якої з’являється неприємна іржа. Як тільки ви помітили, що в отворі з’являються відмітини від дверей, варто розвантажити двері і перевірити стан петель.
При купівлі вживаного автомобіля слід перевіряти пороги. Через слабку заводської захисту в ході повсякденної експлуатації на місцях, де каміння збивають фарбу, утворюються осередки корозії. Якщо їх не ліквідувати, то реагенти і вода швидко з’їдять поріг. Щоб поріг не почав сипатися, варто додатково обробити його антигравієм.