Компанія Hagerty, яка спеціалізується на страхуванні колекційних машин, встановила, що старі японські автомобілі почали стрімко дорожчати. Найбільша прибавка в ціні припадає на моделі 1980-1990-х років випуску.
Зрозуміло, мова йде не про всіх старих «японців», а «нестаріючої класиці». У Hagerty відзначили, що рекордний стрибок цін припав саме на першу половину 2021 року.
80-90 – це та пора, коли Японія випускала воістину класні автомобілі, які вже в нульових набули статусу легендарних. І деякі з цих «залізних коней» зараз пережили найбільший цінове зростання за свою історію.
Так, Nissan Skyline GT-R IV покоління (R33, 1995-1998 р.в.) подорожчав більш ніж в 1,5 рази (52%)! Ринкова вартість звичайних версій зараз становить в середньому 68 тис. доларів, при цьому за варіант в спеверсіі Nismo цінник може доходити до 440 000 доларів!
В 1,5 рази (на 50%) злетів у ціні Datsun 280ZX (1978-1983). Впритул до цих моделей підібралися Toyota Supra II генерації (A60, 1982-1986), Nissan 300ZX (1984-1988) і Honda Civic Si VI покоління (1999-2000) – вони додали у вартості на 44, 43 і 41% відповідно.
Інша п’ятірка японських авто (серед ТОП-10), ціни на які зростають швидше за все, виглядає наступним чином:
- Datsun 260Z 1974 – 28%;
- Nissan 300ZX 1990-1996 – 27%;
- Mitsubishi Starion 1983-1989 – 26%;
- Nissan Figaro 1991 – 22%;
- Toyota Land Cruiser FJ60 / 62 1981-1990 – 22%.
Як видно, всі машини, представлені в рейтингу – це купе. На їх фоні виділяється лише одна модель – позашляховик Тойота Ленд Крузер.