Dacia презентувала новий логотип і фірмовий стиль для своїх автомобілів

Бюджетний бренд групи Renault запускає новий і більш сучасний дизайн значків разом зі свіжим фірмовим стилем, що демонструє його орієнтацію «на найголовніше».

Час читання: 2 хв.
0

На зміну колишньої емблемі у вигляді щита прийшли незграбні заголовні букви «DACIA». Нова емблема просто читає DC в дивно приємною симетричною манері. Як не дивно, ми бачимо їх не в перший раз: нова емблема з’явилася на решітці з підсвічуванням концепт-кара Bigster ще в січні 2021 року. Оновлений логотип був присутній на бічних порогах.

Призначений для користувача шрифт має футуристичний і майже науково-фантастичний вид з геометричними лініями і спрощеними літерами. Зелений колір є натяком на близькість бренду до природи. Це особливо актуально для позашляховиків, таких як Duster. Другорядними квітами будуть «землистий» темний хакі, теракотовий і пісочний, а також більш “технологічні” яскраво-оранжевий і зелений.

Реклама

Dacia хоче, щоб новий логотип випромінював надійність і стабільність. Його спрощений характер говорить про те, що цей бренд орієнтований на найголовніше.

Повернемося до румунського автовиробника, його основна філософія – бути брендом з співвідношенням ціни і якості. Це стосується не тільки нинішнього модельного ряду Sandero, Sandero Stepway, Logan і Duster, а й нового суперміні Dacia Spring, одного з найдоступніших електромобілів в світі.

Новий фірмовий стиль з червня з’явився на сайтах, рекламі і брошурах, присвячених конкретним брендам, а на початку 2022 року з’являться дилерські центри, а в другій половині 2022 року автомобілі отримають новий логотип і емблему. Перша модель з новою емблемою буде представлена в другій половині 2022 року. Це може бути новий C-SUV від Dacia, анонсований концепт-каром Bigster.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!