В Україні почали частіше цікавитися “чисто-газовими” автомобілями, які мають позначення LPI – Liquid Propane Injection. Бензином їх заправити неможливо, бо немає куди – у них на борту присутній тільки газовий балон.
Портал AUTO.RIA розповів, як в Україні за останні роки змінився попит на такі автомобілі.
З 2016-му році в нашу країну не було імпортовано жодної такої машини, а в 2017 році – 37 “газових” легковиків. Ще через рік в Україну завезли 312 штук, а з 2019-го рахунок їм пішов на тисячі. У минулому році завезли 3600 одиниць.
За перші два місяці 2021 року темпи поповнення нашого автопарку “газовими” легковиками продовжують рости. Якщо в минулому році щомісячно таких машин прибувало 360, то зараз – 560 шт.
За січень-лютий було зареєстровано 1129 газових автомобілів, тоді як електромобілів – 906. Якщо темпи збережуться, то до кінця року в країну приїдуть 6600 “чисто-газових” легковиків або більше.
Основу сегмента “газових” автомобілів становить Hyundai Sonata LPI, частка яких близько 62%. Друге місце у KIA K5/Optima з часткою 26%. Всім іншим разом дісталося 12% ринку.
Більшість автомобілів привозять до нас з Південної Кореї, частина з яких встигла відслужити в тамтешніх таксопарках.
Експерти кажуть, що основний покупець таких автомобілів – це таксисти.
Коштують чисто газові автомобілі від 7000 до 17 000 доларів, а “стартовий” рік випуску – з 2011. При цьому часто їх привозять з пробігом від 180 тис. км, і до 500+ тис. км.