За інформацією австралійського видання Car Expert, новий пікап Ford Ranger отримає електрифіковану силову установку.
Так, з’явилися дані, що в новому поколінні пікапа Ford Ranger найпотужнішою і тяговитою версією моделі буде гібрид: бензин-електрична система на базі 2,3-літрової “турбочетвірки», яка буде видавати 367 к.с. і 680 Нм крутного моменту. За інформацією Car Expert, гібридна система, що складається з «турбочетвірки» 2.3 і електромотора, стане базовою установкою для нового пікапа Ranger і соплатформенного позашляховика Everest .
Крім тяги в 680 Нм, електрифіковані Ranger / Everest будуть відрізнятися витратою палива в змішаному циклі: не більше 3-х літрів на 100 км шляху. Інформації про дизельні мотори поки немає, але на деяких ринках двигуни на «важкому» паливі, швидше за все, залишаться в силовий гамі до законодавчої заборони.
Інсайдери припускають, що новий пікап Ford Ranger Raptor відмовиться від дизельної «бітурбочетвірки» 2.0 на користь бензинового мотора V6 об’ємом 2,7 літра від Bronco . продуктивність спортивного пікапа після оновлення поколінь зросте півторакратно: з 213 до 314 к.с., а крутний момент зросте з 500 до 540 Нм.
Нагадаємо, що зовсім недавно була озвучена стратегія розвитку компанії Ford Europe . До 2026 року в європейській модельній лінійці Ford залишаться електрокари і гібриди, а комерційний ряд планують електрифікувати ще раніше – в 2024 році.