Компактні міські автомобілі завжди користувалися досить високою популярністю, причому не тільки в мегаполісах. Невисока витрата палива, невеликі габарити, маневреність і легкість в управлінні – ось безперечні плюси сіті-карів. Ми вивчили ринок вживаних авто і склали ТОП-3 старих японських малолітражки середини «нульових» за доступною ціною.
Toyota Yaris
Перевірений часом японський сіті-кар, який показав себе як цілком надійний і безпечний автомобіль з досить високою залишковою вартістю. Друге покоління моделі має досить стриману зовнішність з нотками «біодизайну». Усередині все цілком функціонально і зручно, хіба що рішення з комбінацією приладів в середині передньої панелі може припасти до смаку не всім.
Під капотом Yaris для може розташовуватися тільки безальтернативний 1.3-літровий бензиновий мотор потужністю в 87 кінських сил, який працює з «механікою» або роботизованою КПП. З останньої можливі проблеми, як і з будь-яким старим «роботом», тому потрібно переконатися в адекватності його роботи перед покупкою.
Nissan Micra
Третє покоління даного хетчбека не залишає байдужим нікого. Комусь дизайн зовсім не подобається, проте більшість або приймає таку незвичайну зовнішність, або не ставить її на перше місце при виборі машини такого класу. Салон у “Мікро” вельми лаконічний і традиційний в плані компонування. Відзначимо, що дану модель часто вибирають представниці прекрасної статі.
Гамма двигунів дня компактного хетчбека включає в себе два бензинові агрегати об’ємом в 1.2 і 1.4 літра, потужність яких становить відповідно 80 і 88 кінських сил. Як КПП пропонувалися «механіка» і традиційна АКПП з гідротрансформатором.
Suzuki Swift
Ще одна досить популярна у нас малолітражка японського виробництва. Мабуть, саме у цій моделі самий нейтральний в той же час вельми стильний і лаконічний дизайн. Всередині «Свіфта» все стандартно, хоча виконання центральної консолі і блоку управління аудіосистемою вийшло досить цікавим. На нашому ринку третє покоління пропонувалося тільки в 5-дверному виконанні.
Дана модель доступна з 1.3-літровим бензиновим мотором потужністю в 93 к.с., що робить авто досить жвавим через невелику вагу. Як і у випадку з «Яріс», у Suzuki Swift є «механіка» і роботизована КПП, з якою потрібно бути уважнішим.
Всі три моделі вельми гідно показали себе в вітчизняних умовах експлуатації. При спокійній їзді малолітражні двигуни мають помірний «апетит», а хороша маневреність і легкість в управлінні відмінно підійдуть початківцям водіям.