Перший погляд на оновлений позашляховик Volkswagen Atlas 2021 (ФОТО)

Американським журналістам порталу Motor1 дістався на тест оновлений Volkswagen Atlas.

Час читання: 3 хв.
0

Позашляховик Volkswagen Atlas – найбільший некомерційний автомобіль німецького виробника. Колись він був створений спеціально для північноамериканського ринку, але не обійшов стороною європейський. В цілому автомобіль виконаний відповідно до вимог американських клієнтів компанії – просторий салон, простий дизайн кузова і два мотора на вибір.

Оновлений Atlas отримав невеликий фейсліфтінг в вигляді більш витонченої решітки радіатора, скошених фар і майже горизонтально розташованого капота. У задній частині позашляховика змінилися тільки ліхтарі, в іншому перед нами звичний Volkswagen Atlas / Teramont. Тестовий автомобіль був оснащений опціональним пакетом Basecamp і дивними опциональнимі колісними дисками Fifteen52 Traverse MX. Зовні такий позашляховик відрізняється сріблястою захистом переднього бампера і темними накладками на крилах.

Як вже говорилося вище, автомобіль проектувався з оглядкою на північноамериканський ринок, де позашляховик в першу чергу повинен бути робочою конячкою і вже потім засобом для пересування і предметом розкоші. Саме через це автомобіль отримав зручний, але нудний салон, в обробці якого широко застосовується недорогий пластик. Так, все, що знаходиться в салоні автомобіля нижче рівня ваших стегон, коли ви сидите в кріслі, зроблено з дзвінкого і жорсткого пластика. При цьому передня панель оббита штучною шкірою і навіть приємна на дотик.

Реклама

У салоні семимісного позашляховика з комфортом можуть розміститися 6-7 осіб. Зрозуміло, такий автомобіль більше підійде невеликим сім’ям з двома дітьми – якщо членів сім’ї більше, слід розглянути до покупки мінівен або інший трьохрядний автомобіль. Оновлений Atlas обзавівся більш зручними для посадки задніми сидіннями, спинки яких відкидаються на більший кут, чим раніше, тим самим полегшуючи посадку на третій ряд. Також була переглянута форма подушки заднього дивана – вона стала більш плоскою і знаходиться на трохи більшій відстані від підлоги, тому навіть рослим пасажирам тут стало зручніше сидіти.

Новинка оснащується сучасною мультимедійною системою MIB3, яка працює плавно, добре відгукується на дії пасажирів або водія і володіє приємною графікою. Крім того, розважальна система обзавелася підтримкою бездротового з’єднання Apple CarPlay і Android Auto і навіть бездротовою зарядкою для гаджетів. Тестована версія Atlas оснащувалася цифровий панеллю приладів Digital Cockpit, яка дозволяє водієві вивести на екран тільки необхідну інформацію.

Моторна гамма оновленого Volkswagen Atlas складається з двох двигунів: 2-літрового турбомотора на 235 к.с. і 351 Нм крутного моменту і 3,6-літрового атмосферника VR6 на 276 сил і 362 Нм моменту. Обидва варіанти працюють в парі з 8-ступінчастим “автоматом” і повним приводом. Варто відзначити, що габарити і вага автомобіля дуже помітно впливають на його маневреність і динаміку. У порівнянні з корейськими та японськими конкурентами, автомобіль поводиться не так комфортно і чуйне на швидкостях вище 100 км / г. В цілому, в керованості автомобіля немає нічого вкрай поганий або навпаки, спортивного – це просто великий автомобіль, який хоч і неохоче, але все ж їде туди, куди потрібно водієві.

Оновлений позашляховик вже в базовій комплектації отримав систему попередження фронтальних зіткнень з функцією розпізнавання пішоходів і екстреним гальмуванням. Дорожчі версії автомобіля оснащуються адаптивним круїз-контролем і системою утримання в смузі. Для українських покупців також будуть доступні 3-зонний клімат-контроль, обігрів лобового скла і передніх сидінь, система безключового доступу, електропривод задніх дверей, автоматичний ближнє світло і багатьом іншим. У США такий позашляховик обійдеться в 31 545 доларів за версію з 2-літровим турбомотором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!