Електромобілі Tesla китайської зборки і інших фірм з КНР, наприклад, замість них оснащуються літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються доступністю і надійністю, при цьому мають і недолік у вигляді невеликого запасу ходу. З настанням морозів був виявлений ще один недолік даних акумуляторів – швидка втрата заряду.
Так, від жителів північних областей Китаю стали надходити скарги на скорочення автономності нових електрокарів. Наприклад, один з жителів таких районів сказав, що його новий електрокар BYD Han замість заявлених 605 км подолав відстань всього в 230 км. І це не перша скарга, що стосується саме цієї китайської моделі, при цьому виробник поки ніяк не прокоментував ці повідомлення.
Схожа ситуація сталася з електрокаром Tesla Model 3 китайського виробництва, також комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами. Як у неділю, 20 грудня, інформує агентство Shanghai Securities News, власник, який проживає в Пекіні, поскаржився на те, що реальний запас ходу його китайської Model 3 склав всього приблизно 200 км, що лише половина діапазону NEDC в 468 км, який заявлений американською компанією.
Реклама