Незалежний російський промисловий дизайнер Ігор Краснов розробив проект конвертації позашляховика Range Rover в представницький седан. За словами Краснова, ідея «Рейнджа-седана» у нього виникла давно, оскільки формоутворення кузова цього британського автомобіля спочатку виглядає вдалим для такого роду переробки – у машини елегантний профіль з нарочито витягнутим капотом і немає чисто позашляхових атрибутів на кшталт надмірно об’ємних бамперів або пластикових розширювачів колісних арок.
У своєму проекті дизайнер зберіг від вихідного Range Rover частина силової структури кузова (до середньої стійки) і деякі зовнішні панелі. «Корму» Ігор спроектував з чистого аркуша, причому для більшої елегантності він відмовився від заднього вікна – це викликає асоціації з класичними автомобілями 30-40-х років.
Розрахункова довжина машини порівнянна з Rolls-Royce Ghost , тобто близько 5,4 м. Зараз проект існує тільки в цифровому вигляді.
«Роботи зайняли в цілому три-чотири дні, робив цей дизайн-проект виключно для свого професійного портфоліо», – розповів Ігор.
Перші зображення седана дизайнер опублікував ще в лютому, вони викликали неабиякий інтерес серед західної аудиторії, багато англомовних автомобільних ЗМІ їх передрукували. Розробник каже, що навіть не очікував такого «хайпа».
Споруда машини навіть в єдиному зразку не планується, хоча, як підкреслює дизайнер, при створенні проекту він спочатку мав на увазі його технологічну можливість реалізувати в життя. Гіпотетично такий автомобіль можна було б виготовити, якби знайшовся інвестор.