Polestar офіційно представив Percept Concept

Час читання: 2 хв.
0

Нова концепція преміум-бренду представляє оновлений дизайн, нові матеріали і технології, які будуть використовуватися в майбутніх автомобілях Polestar.

В даний час у Polestar є дві серійні моделі, які називаються просто «1» і «2». Шведський преміум-бренд вибрав більш оригінальне ім’я для своєї нової концепції, яка була розроблена в якості демонстрації майбутніх продуктів і прагнень компанії. Концепція під назвою Percept постане перед публікою на Женевському автосалоні на наступному тижні.

Реклама

Беручи форму стильного чотирьохдверного фастбека, Percept відображає оновлений дизайн бренду, приділяючи особливу увагу трьом основним цінностям – чистоті, прогресивності і продуктивності. Зовнішність автомобіля спереду підкреслена так званою SmartZone, яка представляє собою прозору панель, яка замінює традиційну грати радіатора і приховує два радіолокаційних датчика і камеру з високою роздільною здатністю. Панель оточена фірмовими світлодіодними фарами Thor’s Hammer.

Мінімалістичний зовнішній вигляд є результатом мети Polestar зі створення супер гладкого і аеродинамічного оптимізованого транспортного засобу. Наприклад, прямо над SmartZone є вбудоване переднє крило, яке спрямовує повітря через капот на широкий легкий спойлер, який охоплює всю ширину автомобіля ззаду, переходячи в вертикальні аерокрилья. Примітно, що звичайні бічні дзеркала замінюють мініатюрні камери.

Інтер’єр однаково простий і стильний. Насправді, автовиробник  анонсував салон кілька днів тому, і тепер ми можемо ближче познайомитися з його новим HMI, розробленим у співпраці з Google і заснованим на Android. В системі використовується 15-дюймовий портретно-орієнтований центральний дисплей, доповнений 12,5-дюймовим дисплеєм водія.

Оновлений HMI пропонує розширені функції, в тому числі датчики стеження за очима і датчики наближення, які доставляють інформацію «контрольованим чином». Система попередить користувачів, якщо вони проводять дуже багато часу, дивлячись на екран, а не на дорогу. Тим часом, більшість матеріалів для інтер’єру є новими для бренду і дозволяють знизити вагу і кількість пластикових відходів до 80%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!