Базові з 266-сильним електродвигуном коштує 240 000 юанів (приблизно 1 млн гривень). Вартість порівнянного за розмірами Tesla Model S в Китаї починається від 794 000 юанів (приблизно 3 млн гривень).
Стартова варіація Xpeng P7 має задній привід і безальтернативний електричний мотор потужністю 266 к.с. (390 Нм), а батарея на 81 кВт / год дозволяє моделі проїхати на одному заряді 550 км за стандартом NEDC.
Вже в початковій комплектації електромобіль оснащується безрамковими дверима, дорогим оздобленням, віртуальною «приборною панеллю» з екраном на 10,25 дюйма і інформаційно-розважальним комплексом з дисплеєм на 14,97 дюйма, а ще автопілотом третього рівня.
За динамікою і вартості головним конкурентом «сімки» стане Tesla Model 3 з початковою ціною в 350 000 юанів (приблизно 1 млн гривень). Базовий американський седан практично на 200 мм коротше і може подолати без підзарядки відстань на 100 км менше.
Тим, хто вважає пробіг в 550 км недостатнім, доступна більш ємна батарея, яка дасть можливість підвищити граничний запас ходу до 650 км. Точні характеристики електромобіля поки тримаються в секреті, проте відомо, що «далекобійний» седан теж отримає виключно заднеприводну систему і єдиний електричний двигун. За електрокар зі збільшеним акумулятором доведеться заплатити на 30 000 юанів більше, тобто 270 000 юанів.
Найбільш потужний седан з 2-моторним 430-сильним (660 Нм) силовим агрегатом, повнопривідною системою і запасом ходу 550 км коштує 370 000 юанів (приблизно 1,5 млн гривень). Подібна варіація може прискорюватися до першої «сотні» за 4,3 секунди.