Китайці випустили електроседан в 3 рази дешевший Tesla Model S (фото)

Китайський стартап Xiaopeng Motors почав приймати замовлення на електромобіль P7.

0
3403

Базові з 266-сильним електродвигуном коштує 240 000 юанів (приблизно 1 млн гривень). Вартість порівнянного за розмірами Tesla Model S в Китаї починається від 794 000 юанів (приблизно 3 млн гривень).

Стартова варіація Xpeng P7 має задній привід і безальтернативний електричний мотор потужністю 266 к.с. (390 Нм), а батарея на 81 кВт / год дозволяє моделі проїхати на одному заряді 550 км за стандартом NEDC. 

Вже в початковій комплектації електромобіль оснащується безрамковими дверима, дорогим оздобленням, віртуальною «приборною панеллю» з екраном на 10,25 дюйма і інформаційно-розважальним комплексом з дисплеєм на 14,97 дюйма, а ще автопілотом третього рівня.

За динамікою і вартості головним конкурентом «сімки» стане Tesla Model 3 з початковою ціною в 350 000 юанів (приблизно 1 млн гривень). Базовий американський седан практично на 200 мм коротше і може подолати без підзарядки відстань на 100 км менше.

Тим, хто вважає пробіг в 550 км недостатнім, доступна більш ємна батарея, яка дасть можливість підвищити граничний запас ходу до 650 км. Точні характеристики електромобіля поки тримаються в секреті, проте відомо, що «далекобійний» седан теж отримає виключно заднеприводну систему і єдиний електричний двигун. За електрокар зі збільшеним акумулятором доведеться заплатити на 30 000 юанів більше, тобто 270 000 юанів.

Найбільш потужний седан з 2-моторним 430-сильним (660 Нм) силовим агрегатом, повнопривідною системою і запасом ходу 550 км коштує 370 000 юанів (приблизно 1,5 млн гривень). Подібна варіація може прискорюватися до першої «сотні» за 4,3 секунди.

Поставки моделі P7 повинні початися ближче до середини наступного року. Китайська компанія покладає великі надії на 3 модифіковації, оскільки крос G3 за 2 роки розійшовся тиражем в 15 000 примірників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.