«Індустрія докорінно змінюється, і ми повинні розглянути, які є можливості для розвитку Bugatti як бренду в майбутньому», – розповідає Вінкельманн.
Bugatti вже довгий час вважається яскравим прикладом інженерної марнотратства Volkswagen Group. Бренд відродили ще при колишньому голові Фердінанда Піхе в 1998 році після того, як в 1950-их роках компанія практично зникла.
Раніше Bugatti приносила тільки збитки. Однак Вінкельманн заявив, що бренд «заробляє пристойні гроші» і тепер повинен повністю виправдати себе не тільки інженерними досягненнями, а й бізнес-аргументами.
Bugatti встановила обмеження виробничого циклу гіперкарів Chiron всього 500 автомобілями, і менш 100 примірників ще чекають своєї черги. Повідомляється, що в рік компанія виробляє близько 100 автомобілів з індивідуальними настройками, включаючи модель Centodieci за 8,8 мільйона доларів, засновану на Chiron.