Здавалося б, що може бути спільного між двоповерховим автобусом і спорткаром, якщо говорити про дизайн кузова. Виявляється, такий цікавий елемент як фари головного світла, які ховаються в кузов в світлий час доби. Удень їх просто не видно, ось тому складається враження, що автобус їх не має. Але вони є – за відкидними щитками, які заховані за облицювання передньої панелі.
Нещодавно в Києві вдалося сфотографувати один такий автобус – це двоповерховий лайнер ST 400 від іспанського кузовного ательє Obradors. Таких саме моделей в Україні тільки дві – одна зареєстрована в Кіровограді, а та, що на фото – в Запоріжжі.
Представлений автобус випущений в 1993 році. В його основі лежить шасі Scania 113 колісної формули 6х2. Цікаво, що точно такий же автобус Obradors ST 400 вдалося сфотографувати в Києві рівно 20 років тому в одному зі спальних районів. Ця машина була на шасі MAN і мала іноземну реєстрацію, про що свідчать її номерні знаки.
Потрібно відзначити, що автобуси Obradors більш пізнього випуску, на жаль, втратили фари, які ховаються. Рішення стильне, але вельми непрактичне, особливо коли зсувні щитки забиваються брудом і снігом. Тому в подальшому автобуси отримали звичну головну оптику.
До речі, представлений на фото двоповерховий автобус має оригінальне оформлення і задніх фар. Подивіться на ці витягнуті плафони стоп-сигналів. Над ними красується ще один характерний елемент – величезна решітка для забору повітря в моторний відсік.
Ну і наостанок про оригінальне розфарбування. Як видно іноземний туристичний оператор постарався на славу. В результаті двоповерховий автобус перетворився в ефектну картину – з тропічним островом, на який так і хочеться полетіти. Літак до речі тут теж намальований – на верхньому лобовому склі.