Хоча термін «фастбек» найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів. Розвинена аеродинаміка, авіамотиви та прагнення до чистоти форми породили справжні легенди.
Bugatti Type 57 Atlantic (1936-38) – одна з найрідкісніших і витончених машин в історії. Її краплеподібне заднє звисання і витягнута лінія даху стали втіленням ранньої аеродинаміки. Створена в чотирьох екземплярах і визнана одним з найкрасивіших автомобілів усіх часів.
Aston Martin DB5 (1963-65) – британська ікона, намальована італійською школою Touring Superleggera. Плавний фастбек-профіль і класичні пропорції перетворили DB5 на зразок гран-туризму, що пережив шість десятиліть.
De Tomaso Mangusta (1967-71) – італійсько-американський суперкар з різкими лініями від Джорджетто Джуджаро. Його агресивний фастбек став символом нової доби екстремального дизайну кінця 60-х.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona (1968-73) подарував марці більш зухвалий образ: витягнутий ніс, стрімкий силует і округла задня частина створили один із найвідоміших образів Ferrari того часу.
Porsche 911 (1964-н.в.) – найстійкіший до змін фастбек у світі. Обриси першого покоління пережили революції та десятиліття, залишаючись пізнаваними у кожному новому кузові.
Ці п’ять моделей приклад того, як один тип кузова може стати мистецтвом, визначивши стиль цілої епохи.




